Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#1458Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 22 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2013, před 11 lety

Jaroslava Bělková

Znění stížnosti

začátkem července 2013 jsem zakoupila na portálu Nebeslev voucher v hodnotě 399o,- Kč.za vibrační pološinu. Dodavatelem byla firma obchod@beautydepot.cz - podle komunikační adresy. ta chtěla ještě 8.7.213 uhradit ihned poštovné, aby mohli okamžitě dodat přístroj. Do 31.7.2013 se nic nedělo,na můj dotaz (komunikovala jsem s paní Hladíkovou) mi 1.8.2013 bylo sděleno, že se dodávka protáhne o 4-5
týdnů z důvodů špatně dodaného zboží. Podezření jsem nepojala, možné to je,ale 23.9. jsem nevydržela a opět se dotazovala. Přišla odpověď hned 24.9.2013 s tím, že Nebeslev rozvázalo s obchodem beauty smlouvu a veškeré pohledávky mám vyřídit s nimi. Poštovné mi slíbili na dotaz z 6.10.2013 vrátit. Doposud se nic na účtu neobjevilo. Nebeslev nereaguje na žádnou zprávu ani telefon vůbec.


Produkt

vibrační plošina crazy FIT


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2013 13:43, před 11 lety

Zde záleží na tom, zda je Nebeslev s.r.o. ve vztahu ke spotřebiteli pouze zprostředkovatelem koupě mezi spotřebitelem a jiným prodejcem nebo zda je Nebeslev přímo tím prodejcem.
Dle tohoto je také potřeba vůči příslušnému subjektu uplatnit své nároky.
Společnost Nebeslev s.r.o. je nyní v insolvenci dle údajů v insolvenčním rejstříku.
Pokud tedy nárok směřuje ke společnosti Nebeslev s.r.o., tak je potřeba svoji pohledávku přihlásit v probíhajícím insolvenčním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 21:32, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 21:32, před 11 lety


Jaroslava Bělková

Hodnocení: