Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Pojistná událost č.17000244334114pojistná sml.č34612105-13
Odvolávám se proti rozhodnutí o neplnění poj události ze dne 23.12.2016.
Ve Vašem rozhodnutí uvádíte,že doba léčení nebyla delší než 2 týdny,ale z lékařské zprávy která byla vydaná 19.1.2017 je jasné,že doba léčení je skoro celý měsíc.Po zahojení rtu a zubů bude pokračovat.Proto žádám o vysvětlení.
Pojistku platím řadu let a nikdy jsem nic nežádala.
S pozdravem Zdeňka Hoření
Přehodnocení Vašeho postoje a plnění Vašich povinností
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka s likvidací pojistné události nesouhlasí, měla by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím našich webových stránek, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Vážená paní Hoření,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.