Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý dne, dne 11.1.2017 ke mně přijel domluvený kurýr, který zásilku vyzvednul. Druhý den mně volal adresát a sdělil mně, že přijela jenom 1 část ze 2 (židle nebyla v krabici, jen rozmontována na 2 díly a obalena fólií). Adresát volal, kde je 2. díly a bylo mu řečeno, že je rozbitý. Další den přijel i 2. kus židle, u kterého byly zcela vylomená kolečka a židle byla tím pádem nepoužitelná. Adresát mně samozřejmě nechce zaplatit zásilku, to je pochopitelné. Neváhal jsem a napsal jsem do společnosti e-mail ohledně reklamace. Asi po týdnu mně odpověděli, že reklamaci musím uplatnit u adresáta. To opravdu nechápu. Napsal jsem dalším e-mailu, ve kterém jsem znovu žádal o vyřešení reklamace a doposud mně nikdo neodepsal. Dostál
kancelářská židle
Požadoval bych vrácení peněz, účtenku od kancl. židle mám
|
Tweet |
Pokud byla zásilka během přepravy poškozena, ručí zasilatel za škodu způsobenou na věci během přepravy dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona tedy odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku nebo při skladování věci. Zasilatel by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.
Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to možné nebo požádá-li o to poškozený, hradí se v penězích. Při určení výše škody na věci se vychází z její obvyklé ceny v době poškození a zohlední se, co poškozený musí k obnovení nebo nahrazení funkce věci účelně vynaložit. Žádost o náhradu škody doporučujeme zaslat společnosti písemně z důvodu průkaznosti v případě soudního sporu.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.