Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dne 12.12.2016 jsem se na online podpoře dotazoval na možnost zrychlení internetu a na to, proč mi O2 za připojení účtuje 505.-Kč místo nabízeného připojení "až 20 Mb" za 499,-. Úpravu ceny mi operátor přislíbil, zvýšení rychlosti podmiňoval VDSL modemem a tento mi nabídl k zakoupení. Výslovně jsem se ptal, zda na mojí přípojce dojde ke zvýšení rychlosti, bylo potvrzeno s tím, že modem bude odeslán do tří dnů a po jeho zapojení dojde za 24 hodin ke zrychlení připojení. Zaslání modemu jsem opakovaně urgoval 4.1. a 20.1. 2017. Dne 24.1.2017 modem konečně dorazil, zapojil jsem a čekal... dne 27.1. jsem urgoval zrychlení internetu a bylo mi sděleno, že na mojí přípojce internet momentálně ZRYCHLIT NEJDE. To považuji za naprostou nehoráznost a podvodné jednání ze strany pracovníků O2. Veškeré jednání mohu doložit výpisy z komunikace.
tel.č. připojení internetu: 315624565
1) chci vědět, jaká opatření O2 udělá, aby se podobné podvodné jednání zaměstnanců neopakovalo.
2) chci vědět, kdy/zda dojde ke zrychlení internetu na mé přípojce, abych mohl případně přejít k jinému poskytovateli a požadovat na O2 vrácení peněz oproti vrácení v tuto chvíli zbytečného modemu.
|
Tweet |
Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Smlouva může být uzavřena i ústně, nebylo-li ujednáno jinak nebo nestanoví-li určitou formu zákon. Informace poskytnuté zaměstnancem podnikatele jsou pro podnikatele závazné a podnikatel by měl svůj závazek dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.
Byl-li při nabízení služeb užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku telekomunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.