Společnost


Mironet.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:108
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#14589Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2017, před 8 lety

Tomáš Němeček

Znění stížnosti

První reklamace byla na to, že nefunguje displej a jsou na něm barevné pruhy ( reklamace vyřešena výměnou displeje, dotykové plochy a rámu). Druhá reklamace byla na to že, telefon samovolně zapíná dotyk a s telefonem nelze pracovat ( reklamace vyřešena s tím, že byl špatný kontakt digitizéru k základní desce). Třetí reklamace byla na tu samou chybu jako 3, protože to začalo dělat zase ( reklamace neuznána a napsáno že se závada neprojevuje). Čtvrtá reklamace ta samá závada a žádost o vrácení peněz (jako důkaz bylo zasláno video (reklamace neuznána pro mechanické poškození konstrukce telefonu - ohnutý do vrtule a to způsobuje samovolné zapínaní aplikací a různé chyby na dotyku). Když jsem volal na centrálu tak mi řekli, že s tím nic neudělají, ale telefon uhnutý do vrtule není a vše začalo po první reklamaci, a od té doby jen problém. Jak jde pokračovat dál ?


Produkt

Xiaomi - mi2S, sériové číslo: 865645028030340


Požadované řešení

Chtěl bych vrácení peněz za telefon protože je absolutně nepoužitelný, vše začalo hned po první reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 09:19, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2017 13:29, před 8 lety

Dobrý den,
vedoucí reklamačního oddělení pan Zajac navrhuje, abyste nám telefon zaslal pro opětovné posouzení stavu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2017 16:06, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
12.3.2017 11:39, před 8 lety


Tomáš Němeček

Hodnocení:

Komentář: Bylo řečeno, že jsi stojí za tím že je telefon prohlý ale dle mého názoru to tak prosťe není. Každopádně děkuji za pomoc.