Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
První reklamace byla na to, že nefunguje displej a jsou na něm barevné pruhy ( reklamace vyřešena výměnou displeje, dotykové plochy a rámu). Druhá reklamace byla na to že, telefon samovolně zapíná dotyk a s telefonem nelze pracovat ( reklamace vyřešena s tím, že byl špatný kontakt digitizéru k základní desce). Třetí reklamace byla na tu samou chybu jako 3, protože to začalo dělat zase ( reklamace neuznána a napsáno že se závada neprojevuje). Čtvrtá reklamace ta samá závada a žádost o vrácení peněz (jako důkaz bylo zasláno video (reklamace neuznána pro mechanické poškození konstrukce telefonu - ohnutý do vrtule a to způsobuje samovolné zapínaní aplikací a různé chyby na dotyku). Když jsem volal na centrálu tak mi řekli, že s tím nic neudělají, ale telefon uhnutý do vrtule není a vše začalo po první reklamaci, a od té doby jen problém. Jak jde pokračovat dál ?
Xiaomi - mi2S, sériové číslo: 865645028030340
Chtěl bych vrácení peněz za telefon protože je absolutně nepoužitelný, vše začalo hned po první reklamaci.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
vedoucí reklamačního oddělení pan Zajac navrhuje, abyste nám telefon zaslal pro opětovné posouzení stavu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
Jiří Jungmann
Vedoucí prodejny P7
jiri.jungmann@mironet.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Bylo řečeno, že jsi stojí za tím že je telefon prohlý ale dle mého názoru to tak prosťe není. Každopádně děkuji za pomoc.