Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#1459Zamítnutá 4. reklamace mob. telefonu, vč. odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2013, před 11 lety

Václav Rejchert

Znění stížnosti

Dobrý den,

přikládám Vám kopii dopisu ohledně reklamace mémo mob. telefonu. Byl 3x reklamovaný v hradeckém servisu Nokia, odkud byl posílán do centrálního servisu Arvato Bertelsmann. Při 4. reklamaci, kdy mi už tel. "úplně klekl" v ruce a nebylo ho možné 3 dny jakkoliv zprovoznit, bylo vyjádření stejného servisu úplně odlišné. Důvodem bylo zřejmě to, že byl reklamován již přímo přes T-Mobile. Vyjádřil se, že se vada neprojevila. Vraceli mi zase funkční tel., který přede mnou na prodejně zapnuli. Nepřevzala jsem si ho.

Tento doporučený dopis jsem sepisovala po tel. dohodě s Vámi.
________________________________________________________________________

T-Mobile (značková prodejna)
S. K. Neumanna 5/455
500 02 Hradec Králové

Kopie: T-Mobile Czech Republic a. s., Tomíčkova 2144/1, 149 00 Praha 4

Dne 12. 11. 2013, ....

Odstoupení od kupní smlouvy

Vážení,

dne 18. 12. 2011 jsem v T-Mobile provozovně v ulici Collinova 420, 500 03 Hradec Králové zakoupila mobilní telefon Nokia E7. S tímto telefonem jsem absolvovala již 3 řádné reklamace (viz. přiložené reklamační protokoly o opravách). Dne 29. 10. 2013 jsem už však zavítala na Vaši prodejnu v ulici S. K. Neumanna 5/455, 500 02 Hradec Králové s tím, že je to již počtvrté, kdy telefon vykazuje vady - naposledy z ničeho nic zčernal, na nic nereagoval, přestal fungovat. Zažádala jsem tudíž o Odstoupení od kupní smlouvy, což bylo zapsáno do reklamačního protokolu (tedy 4. reklamace). Tato reklamace však nebyla akceptována a nebylo na ni nahlíženo jako na Odstoupení od kupní smlouvy, byla ukončena a zamítnuta s tím, že si mám mobilní telefon vyzvednout. Téhož dne, tj. 7. 11. 2013 jsem jela do Vaší prodejny s tím, že předložím písemné Odstoupení od kupní smlouvy a budu trvat na vrácení peněz. S Vašimi pracovníky se o tomto postupu nedalo absolutně jednat a bylo mi neustále opakováno, že se budou řídit vyjádřením servisu, tzn. jak je uvedeno v Protokolu o opravě,
č. 316998202 - závada se neprojevila. Je pozoruhodné, že tentýž servis (Arvato Bertelsmann), který řešil mé 3 předešlé reklamace, vady vždy odstranil, avšak nyní žádnou neshledal. Poté, co jsem Vám předložila zcela nefunkční a nepoužitelný telefon ke 4. reklamaci včetně Odstoupení od kupní smlouvy, mi byl vracen překvapivě funkční mobilní telefon s jednoznačně provedenou opravou výše uvedené vady, což je v rozporu s vyjádřením servisu, podle jehož slov se žádná vada neprojevila. Telefon jsem si nepřevzala a je nadále na Vaší prodejně.

Vzhledem k tomu, že se jednalo celkem o 4 reklamace včetně předkládaného Odstoupení od kupní smlouvy, odstupuji tímto v souladu se zněním § 622 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku od kupní smlouvy předkládaným doporučeným dopisem a žádám o vrácení peněz, tj. částky 3.999,- Kč nejpozději do 30 kalendářních dnů od uplatnění mé poslední reklamace, tj. od 29. 10. 2013. V případě nedodržení lhůty využiji svého práva v souladu se zněním § 517 odst. 2 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku požadovat od Vás úroky z prodlení.

V případě, že mi ze zákona nebude z Vaší strany ani tentokrát vyhověno, uveřejním tento případ na nově zřízené internetové stránky pro spotřebitele od společnosti Dtest a zároveň podám podnět na Českou obchodní inspekci, inspektorát pro Královéhradecký a Pardubický kraj k přezkoumání praktik využívaných ve Vaší firmě.


………………………………………………………………….
Přílohy:
• prodejka č. 7992563180 ze dne 18. 12. 2011
• reklamační protokol č. ZL2013/002105 ze dne 5. 6. 2013
• reklamační protokol č. ZL2013/003175 ze dne 19. 8. 2013
• reklamační protokol č. ZL2013/003867 ze dne 8. 10. 2013
• reklamační protokol č. 1295899 ze dne 29. 10. 2013
• reklamační protokol č. 1295899 ze dne 7. 11. 2013 (podstrčen k podpisu, následně mnou roztržen)
• originální příslušenství mobilního telefonu Nokia E7 (nabíječka, kabel se sluchátkama, propojovací kabel k počítači, kabel k tv, flash kabel)
__________________________________________________________________________

Dnes (25. 11.) mi přišel od T-Mobilu dopis, ve kterém mi opět sdělují, že se při 4. reklamaci, dle vyjádření servisu, vada neprojevila a podmínky od odstoupení kupní smlouvy nebyly splněny, a že po určité době bude telefon zlikvidován, pokud si ho nevyzvednu.


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz za nekvalitní mob. telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 11:51, před 11 lety

Pokud prodejce reklamaci zamítá, musí spotřebiteli vrátit zboží v takovém stavu, v jakém ho k reklamaci převzal. Stav zboží při převzetí by měl být popsán v reklamačním protokolu.

V případě, že je zboží vráceno opravené, ale reklamace zamítnuta, se hovoří o tzv. faktickém uznání reklamace. Jestliže je reklamce uznána, musí být vyřízena v souladu s požadavkem kupujícího. Faktickým uznáním tedy dochází k obcházení zákona.

Se třemi uznanými reklamacemi, může spotřebitel při čtvrté reklamaci dle stávající konstantní judikatury žádat vrácení peněz, za předpokladu, že i tato čtvrtá reklamace bude uznána a bude se jednat o vadu, která brání řádnému užívání věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2013 00:28, před 11 lety

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.1.2014 11:12, před 11 lety


Václav Rejchert

Hodnocení: