Počet nahlášených stížností: | 42 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Přibližně před půl rokem možná dřív jsem řešil s O2 Family automatické prodloužení smlouvy. Nejdříve jsem to chtěl udělat přes O2 Family samoobsluhu, kde mě trvalo celí den, než jsem se vůbec přihlásil, protože číslo bylo vedené na otce. První věc, kterou jsem udělal, že jsem stopl automatickou obnovu dat. Potom jsem převedl mobilní číslo na mě. Přičemž se mě zase obnovilo automatické obnovení dat (nová smlouva). Což jsem nevěděl, takže další měsíc jsem automaticky načerpal balíček 1G. Nedařilo se mě přihlásit do O2 Samoobsluhy, protože tam vnikl nějaký problém při přepisování čísla na mě, takže jsem službu automatického obnovení dat stopl telefonátem. Operátorka mě později potvrdila, že se nemůžu přihlásit do O2 Family samoobsluhy a dala to na IT oddělení IT oddělení se tímto zabývalo asi 2 měsíce než mě smazali účet, já se registroval dnes znova. Mezi tím jsem na nic nečekal a stavil se na O2 prodejně, kde jsem si ověřil, že mám zastavenou automatickou obnovu dat. Zároveň jsem se výslovně ptal obsluhujícího, jestli by se mě mohl podívat, kdy mě končí smlouva, ačkoliv jsem u O2 Family, že bych chtěl ukončit autoprolongaci. Obsluha mě řekla, že tak to je nastavené, že autoprolongaci mám zrušenou. Jako každý jiný zákazník co nemá potřebu myslet jen na O2 s očekáváním, že autoprolongaci mám zrušenou jsem tomu více nevěnoval pozornost. Dnes jsem si vzpomněl, že mě končí smlouva (smlouva skončila 13. 1. 2017), jenže je už 27. 1. 2017. Operátorka O2 Family, mě řekla, že u nich nelze zrušit autoprolongaci, že na pobočce O2 mě nemohli říct, že mám zrušenou autoprolongaci, když O2 Family toto nedovoluje (vím jen, že O2 s O2 Family spolu spolupracují a například SIM kartu si do O2 prodejny zaslat můžete. Zrovna tak vám tam můžou zrušit automatické obnovení dat) Jestli mě obsluha nepochopila, nebo neznala systém O2 Family podle mě neomlouvá, mě bylo řečeno, že je to zrušené a s tím jsem také počítal. Dnes kontroluji faktury. Pokaždé když platím, kouknu na VS, částku a číslo účtu a zaplatím. (všechny tyhle informace jsou na první straně PDF) ovšem na druhé straně PDF úplně dole je malým písmem napsáno upozornění, že mě končí smlouva 13. 1. 2017 a že jí automaticky prodlouží o 12 měsíců - pro mě absolutně nepochopitelné dnešní zjištění. Kromě toho, když si jakoukoliv novou službu objednáváte, máte možnost od ní odstoupit do měsíce, ovšem tohle musíte nahlásit předem. O co jsem se snažil? Dnes mě přišlo vyjádření k reklamaci zamítnuto.
O2 Family, tarif MAXI
Požadované řešení je odstoupení od smlouvy s O2 Family bez placení smluvní pokuty ve výši 20%
|
Tweet |
Poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou pro podnikatele zavazující a podnikatel by měl svůj závazek dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Bylo-li automatické prodloužení smlouvy vypovězeno a zaměstnancem společnosti také potvrzeno, neměla společnost právo smlouvu automaticky prodloužit.
Společnost je dle § 63 odst. 10 zákona o elektronických komunikacích povinna informovat spotřebitele způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu. Pokud by tak neučinila, je vhodné uplatnit reklamaci. Byla-li reklamace ze strany společnosti zamítnuta, má zákazník možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.
Společnost O2 Family, s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své zákaznické linky 841 117 118 nebo prostřednictvím e-mailu (info@o2family.cz, reklamace@o2family.cz). K dispozici je i elektronická samoobsluha (https://samoobsluha.o2family.cz/).
Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě potřeby další konzultace se neváhejte obrátit na naší spotřebitelskou poradnu na telefonním čísle 299 149 009.