Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Zakoupili jsme 4 ks kožených křesílek, při vyplnění kolonky POŠTOVNÉ se automaticky objevila částka 1299 CZ za dopravu jako nadrozměrný balík 39 czk dobírka. Když nám došla zásilka tak namísto 4 samostatně zabalených kompletních křesel přišla jedna menší paleta se 4 krabicemi ... kde je ten nadrozměr? ani váha - 23 kg včetně palety nepřesahuje normál, doprava předražená minimálně o 1000 Czk. zajímavé, že když jsem si po stížnostech a odmítavých emailech zkusil objednat nové zboží, tak ke 4 křesílkám a jednomu vysavači v akci bych dostal hliníkový žebřík zdarma a dopravu 198 Czk za vše. Podle výpisu obchodního rejstříku firma nepodniká oprávněně v autodopravě a měla by snad účtovat skutečné náklady za dopravu. Dodavatel si slevu na zboží zdá se pěkně kompenzuje v ceně doprvy
Faktura 100703409, dodávka dne 24/1/2017
vrácení části dopravného, minimálně by jsme rádi uhradili pouze skutečné náklady Toptransu za dodání 1 palety zboží.Nabízené zpětvzetí zboží je směšné, my reklamovali dopravu a její výši, která by nám nebyla uhrazena.
|
Tweet |
Společnost ve svých obchodních podmínkách stanovuje požadavky na vlastnosti přepravovaných zásilek. Objemnější nebo těžké zboží a dále vícekusové zásilky, jako například některý zahradní nábytek, zahradní domky apod. které nelze přepravit v balíkové přepravě zasíláme na paletách specializovanou službou nadrozměrných zásilek – paletovou přepravou České Pošty nebo kurýrem TOPTRANS / FOFR. Přepravné od 399,- Kč s DPH. Jedním z požadavků je, že zásilka musí mít určité rozměry. Cena přepravy je pak závislá na velikosti a hmotnosti zásilky, ale také na jejím celkovém objemu. Záleží tedy, zda-li byla přeprava zboží správně vyúčtovaná v souladu s výše zveřejněnými informacemi o přepravě nadrozměrných zásilek.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.