Společnost


K - Mobil s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14597Zamítnutí reklamace mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2017, před 8 lety

Jean Fundick

Znění stížnosti

Při koupi mobilu Samsung galaxy S7 od k-mobil, kterou jsem od doby zakoupení využil 4 měsíce (zakoupen přes internet, přišla zásilka během týdne od služební dodávky), mobil měl vady (občas se mobil jen tak vypne při 70% baterie, pak nejde zapnout dokud si ho znovu nenabijete). Při kontaktu s k-mobilem jsem dostal zpětnou vazbu, že žádná záruka se na to nevztahuje. Děkuji za vyřešení s pozdravem Vu Nam Hoan.


Produkt

Samsung Galaxy S7 32GB


Požadované řešení

Výměna mobilu/produktu či navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2017 05:24, před 8 lety

Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene (§ 2161 odst. 2 občanského zákoníku).

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 14:56, před 8 lety

Společnost nám zaslala následující vyjádření:

"Telefon jsme prodávali jako použitý.To tento pán neuvedl. U použitých věcí prodejce odpovídá pouze za vady, které měla věc v době jejího převzetí kupujícím.
Ještě mu telefon podle jeho emailu spadl a prasklo mu sklo na LCD, na mechanicky poškozerný telefon se záruka nevztahuje.

Pán tedy neuvedl několik zásadních informací - telefon zakoupil jako použitý a navíc mu spadl a rozbil se displej.

Toto nám napsal pán na email - cituji:

"Dobrý den, chtěl bych se zeptat, koupil jsem mobil před měsícem, záruku mám na rok, mobil s folii a krytem po prvním spadnutí se mi rozbil displej, dá se to nějak opravit? Děkuji předem za odpověď."

"Dobrý den před 4 měsíci jsem si u vás koupil mobil Samsung Galaxy S7 zlaty barvy, mobil mi přestal fungovat. Z ničehonic se mi mobil vypl a už nelze zapnout. (Mobil měl 91%). Ještě mi prasklo přední sklo. Děkuji za odpověd a s pozdravem Vu."

Ještě jsme chtěl podotknout že pá na nám telefon ani neposlal tudíž ani reklmace nemohla být zahájena.Napsali jsme mu že se na mechanicky poškozený telefon záruka nevztahuje.pokud ho chtěl reklamovat mohl ho nám poslat na provozovnu a my bychom ho museli přijmout na reklmaci a dali bychom mu i vyjádření ze servisu.,Jen jsme ho upozornili že ne mechanicky poškozené zboží se záruka nevztahuje.

Dále bychom měli asi upozornit, že ve Vaší stížnosti píše pán o "vadách" - baterie resp. vypínání telefonu - v žádné naší komunikaci od data zakoupení 8/2016 do dnešního dne tyto vady nezmínil."

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vyjádření společnosti reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 05:47, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2017 06:36, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.