Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14601Operátor

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.01.2017, před 8 lety

Boris Vaňo

Znění stížnosti

Dobrý večer dne 27.ledna 2017 10.41dop jsem volal na infolinku tescomobile zvedla mi to p. A. M. ohledně dát na mém čísle 702918901 paní mi vzdelila že tam mám 1000mb a pokud to ne vyčerpám tak mi to propadne zduvodu že mi nabehnou v 19.10 hod.novy balíček z toho důvodu jsem tam také volal ať mě informujou,a večer jsem opět volal že mi peníze střely a data nepřišli a paní mi řekla že balíček jsem měl od včerejška to je 26.1.2017 a přitom jsem neměl kredit .proto vždy volám na operátora abych se informoval o stavu na mě sim mám také nahraný hlasovy hovor z operátorem .člověk volá aby se informoval a přitom paní si něco výmysly


Produkt

Operátor nedává správně informace.


Požadované řešení

Požaduji 1000mb dát


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 10:41, před 8 lety

Poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou pro podnikatele zavazující a podnikatel by měl svůj závazek dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje.

Pokud byly poskytnuté informace nesprávné a ovlivnily rozhodnutí spotřebitele, je vhodné uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 17:21, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.