Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#14603Neoprávněný přenos tel. čísla

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2017, před 8 lety

Milos Zouhar

Znění stížnosti

Dobrý den, mám problém s firmou Vodafone. Je to tak týden kdy mi na moje tel. číslo které používám dva roky začaly chodit sms o převodu čísla. Nereagoval jsem na ně protože jsem si o žádný přenos nežádal. Ale tak tři dny zpět mi došla sms že se převod uskuteční. Volal jsem na linku operátora kde mi slečna zdělila, že si o převod žádal opakovaně nějaký pán tuším Roman a jestli mi to jméno nic neříká, řekl jsem že ne a ona že se na to podíva a zavolá mi zpět. Nic se neodehrálo a ráno jsem měl simkartu neaktivní. Přišel jsem tím o kredit na kartě ale nějvětší problém je že na toto číslo mám navázáno internetové bankovnictví a číslo mají všechny servisy v práci. Domluva o nápravě ze strany vodafonu žádná. Mám ještě uschovány doklady a brožurku o koupi simkarty a v telefonu sms které chodily na číslo které má nyní cizí člověk, nevím kdo udělal chybu, ale přeci není možné aby operátor převedl číslo na někoho kdo ho nikdy nemohl vlastnit.


Požadované řešení

přinejmenším kompenzace kreditu na sim


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 11:18, před 8 lety

V případě, kdy došlo k pochybení ze strany mobilního operátora, at již jednoho nebo druhého, může spotřebitel podat reklamaci, a to písemně, nejlépe doporučeným dopisem. V reklamaci je dobré přesně odůvodnit, co účastník reklamuje a z jakého důvodu. V případě, kdy reklamace nebude vyřízena ke spokojenosti spotřebitele, je možné obrátit se na Český telekomunikační úřad, jakožto nadřízený orgán. Na tento úřad se může spotřebitel obrátit také v případě kdy se domnívá, že některý z operátorů při převodu čísla nepostupoval v souladu s právními předpisy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2017 11:49, před 8 lety

Dobrý den, pane Zouhare,

podle platných Všeobecných podmínek je k provádění změn oprávněna osoba, která se prokáže platným administrátorským heslem. Proto také doporučujeme nastavit silné heslo a dostatečně ho chránit. Přenos vašeho čísla rádi prověříme na základě reklamace, kterou můžete poslat poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. K dopisu prosím přiložte i kopii dokladu o koupi SIM karty (nejlépe kopii původního balení, na kterém je viditelné telefonní číslo).

S pozdravem

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2017 06:04, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.3.2017 06:38, před 8 lety


Milos Zouhar

Hodnocení: