Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, mám problém s firmou Vodafone. Je to tak týden kdy mi na moje tel. číslo které používám dva roky začaly chodit sms o převodu čísla. Nereagoval jsem na ně protože jsem si o žádný přenos nežádal. Ale tak tři dny zpět mi došla sms že se převod uskuteční. Volal jsem na linku operátora kde mi slečna zdělila, že si o převod žádal opakovaně nějaký pán tuším Roman a jestli mi to jméno nic neříká, řekl jsem že ne a ona že se na to podíva a zavolá mi zpět. Nic se neodehrálo a ráno jsem měl simkartu neaktivní. Přišel jsem tím o kredit na kartě ale nějvětší problém je že na toto číslo mám navázáno internetové bankovnictví a číslo mají všechny servisy v práci. Domluva o nápravě ze strany vodafonu žádná. Mám ještě uschovány doklady a brožurku o koupi simkarty a v telefonu sms které chodily na číslo které má nyní cizí člověk, nevím kdo udělal chybu, ale přeci není možné aby operátor převedl číslo na někoho kdo ho nikdy nemohl vlastnit.
přinejmenším kompenzace kreditu na sim
|
Tweet |
V případě, kdy došlo k pochybení ze strany mobilního operátora, at již jednoho nebo druhého, může spotřebitel podat reklamaci, a to písemně, nejlépe doporučeným dopisem. V reklamaci je dobré přesně odůvodnit, co účastník reklamuje a z jakého důvodu. V případě, kdy reklamace nebude vyřízena ke spokojenosti spotřebitele, je možné obrátit se na Český telekomunikační úřad, jakožto nadřízený orgán. Na tento úřad se může spotřebitel obrátit také v případě kdy se domnívá, že některý z operátorů při převodu čísla nepostupoval v souladu s právními předpisy.
Dobrý den, pane Zouhare,
podle platných Všeobecných podmínek je k provádění změn oprávněna osoba, která se prokáže platným administrátorským heslem. Proto také doporučujeme nastavit silné heslo a dostatečně ho chránit. Přenos vašeho čísla rádi prověříme na základě reklamace, kterou můžete poslat poštou na adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. K dopisu prosím přiložte i kopii dokladu o koupi SIM karty (nejlépe kopii původního balení, na kterém je viditelné telefonní číslo).
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: