Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#14606Nedodržení slíbené nabídky "dvojnásobná dávka ArthroPrim Rapid za sníženo cenu".

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2017, před 8 lety

Marcela Antonínová

Znění stížnosti

Dobrý den,
v listopadu minulého roku jsem na základě předchozího telefonického rozhovoru obdržela od Helvetia Apotheke bezplatnou dávku 40 tablet ArthoPrim Rapid.Další zásilka 40 tablet mi byla doručena do schránky kolem 20.prosince 2016. S touto zásilkou mi přišla i nabídka, že zaplatím-li za dodanou zásilku částku 148,-Kč,dostanu v další zásilce 80tablet za cenu 296,-Kč. Nabídku jsem akceptovala a 148,-Kč jsem uhradila 7.1.2017.Další zásilka (došla 19.1.17)však obsahovala pouze 40tablet ArthroPrim za cenu 178,-Kč a nabídku na další produkt FitBones K2, o který nemám zájem.
Mé zákaznické č.6887790


Produkt

ArthroPrim Rapid


Požadované řešení

Prosím o zaslání chybějících 40 tablet ArthroPrim Rapid.Bude to celkem slíbených 80 tablet za cenu 296,-Kč. Tuto částku Vám po jejich dodání obratem uhradím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2017 05:56, před 8 lety

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.1.2017 08:37, před 8 lety

Dobrý den,

dovolte, abychom Vám situaci objasnili. Abychom věděli, že má zákazník zájem o využití jedinečné nabídky (úhrada levnější nabídkové složenky), potřebujeme obdržet tuto nižší platbu se správným variabilním symbolem.

My jsme od Vás tuto platbu obdrželi dne 11.1.2019 avšak další pravidelná zásilka byla expedována dne 8.1.2017, tedy tři dny před tím, než jsme platbu obdrželi, netušili jsme tedy, že budete mít o dvojnásobný odběr zájem, nicméně ihned po přičtení platby se Vám zasílání ArthroPrimu RAPID zdvojnásobilo a dne 29.1.2017 Vám již byla vyexpedováno dvojnásobné množství.

Na Vaši adresu Vám zasíláme 40 tablet ArthroPrimu RAPID a pevně věříme, že budete spokojena. Zasílání Vám zůstává aktivní (s dvojnásobným odběrem tzn. 80 tab./296 Kč) a pokud budete cokoliv potřebovat neváhejte prosím kontaktovat náš zákaznický servis. Naši operátoři jsou připraveni Vám pomoci a vyhovět. Navíc to bude rychlejší než řešení zde na stěžovatelském portálu dTestu.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.2.2017 22:33, před 8 lety


Marcela Antonínová

Dobrý den,
stále čekám na dodání avizovaných 40 tablet, které dle sdělení společnosti Helvetia Apotheke bylo od nich vyexpedováno 29.1.2017. Tak nevím, kde se ta zásilka potuluje.

S pozdravem

Antonínová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.2.2017 10:14, před 8 lety

Dobrý den,

pravidelná zásilka by Vám měla dorazit tento týden. Kolegyně Vám 40 tablet posílala z našeho skladu, mám to od ní potvrzeno. Pokud nedojdou do konce týdne ozvěte se nám začátkem příštího týdne a zašleme znovu.

Bylo by pro nás lepší a rychlejší řešit vše přes zákaznickou linku. Pokud však chcete komunikovat pouze přes dTest je to samozřejmě na Vás. Nevidíme v tom však žádný přínos.

Náš přístup je stále stejný, nehledě na to zda se komunikuje přes dTest nebo zákaznický servis.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2017 20:02, před 8 lety


Marcela Antonínová

Dobrý den,
dnes jsem obdržela zásilku s 40 tabletami ArthroPrim, takže děkuji. Bohužel v obálce nebyla ani faktura, ani složenka, takže nevím jaký variabilní symbol mám použít při platbě. V současné době měním operátora, takže telefon budu mít funkční až od 13.2.2017. Komnikovala bych s Vámi i e-mailem, ale ten jsem nikde nenašla. Tak mi prosím pošlete variabilní symbol k dané zásilce a já Vám částku 296,- Kč uhradím převodem.

S pozdravem

Marcela Antonínová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2017 09:02, před 8 lety

Dobrý den,

ale to Vám v tom případě asi dorazila zásilka z našeho skladu, kterou jsme Vám poslali zdarma jako kompenzaci za to, že Vám zásilka předtím nepřišla dvojnásobná. To znamená, že ta je pro Vás zdarma. Klasické zásilky jsou standardně s fakturou a složenkou. Jinak by nemohli být zákazníkovi doručeny, protože adresa na složence v průhledném okénku je právě z faktury.

V každém případě by Vám v těchto dnech měla dorazit klasická pravidelná zásilky - dvojnásobek v ceně 296 Kč.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
14.2.2017 19:12, před 8 lety


Marcela Antonínová

Hodnocení: