Počet nahlášených stížností: | 649 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den: společnost t-mobile mě neustále, po dobu používání služby Internet na doma,bez drátů. Dělala same problémy, az jsem byl dobrovolne sám donucen, ukončit smlouvu. Smlouva a používání sluzby bylo ukončeno v roce 2016. A na misto radneho vyrovnani my posílají na dale faktury na rok 2017.Ktere samozřejmne, už nehradim. Po me dlouhé skusenosti s nima. Se jim neda vůbec věřit. A už vůbec důvěřovat. Tak proto potrebuju vaši pomoc. Aby my v budoucnu nevznikly další problémy s nima. A mel jsem jistotu že je vše už v pořádku. Mnohokrat Děkuji. Bez vás se to s nima už nedá řešit.Děkuji.
Internet na doma, i chalupu
Zaslání dokumentu, o radnem ukončení smlouvy. Neustálých problémů.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s provedeným vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci, a to prokazatelně, nejlépe písemně. Bližší podmínky uplatnění reklamace mohou být stanoveny ve všeobecných podmínkách služby. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.