Společnost


Love Home s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14611Nekvalitní dílo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.01.2017, před 8 lety

Karin Řeháková

Znění stížnosti

Dne 24.9.2016 byla montážním pracovníkem firmy Love Home provedena montáž objednané vestavěné skříně Wood Face. Bohužel, jak jsem firmu telefonicky, mailem i dopisem informovala, s velmi negativním výsledkem. Dílo bylo převzato s následujícími výhradymi:

Zrcadlové dveře nejsou dostatečně vysoké, je vidět nepěkný pojezdový mechanismus, který je umístěn na posledním centimetru horní lišty.

Dveře skříně nedoléhají po stranách, pravděpodobně z důvodu krátkých bočnic.

Dveře skříně nejdou zavřít.

Love Home na písemnou formu komunikace nijak nereagovala, po telefonu mi pracovnice firmy poradila, ať neplatím doplatek ceny díla. Doplatek jsem tedy neodeslala, ale požádala jsem písemně o slevu ve výši doplatku. Bez odpovědi.


Produkt

Smlouva o dílo č. JR00277, č. zakázky 00277, vestavěná skříň Wood Face.


Požadované řešení

Jako řešení preferuji slevu ve výši doplatku (40% ceny díla), tj. 10.339 korun, abych s výše uvedenou firmou již nemusela nic mít neboť jim již nedůvěřuji. Případně absolutní odstranění vad uvedených výše v popisu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 07:55, před 8 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelkou byla sjednána smlouva o dílo (montáž vestavěné skříně na míru). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitelka by v takovém případě mohla po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitelka by také měla zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitelka od smlouvy odstoupila. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebitelce vrátit peněžní prostředky.

Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), musí spotřebitelka tyto vady oznámit neprodleně po převzetí díla. Opatřil-li zhotovitel věc zpracovanou při provádění díla, má stran této věci, pokud se stala součástí díla, postavení prodávajícího. To znamená, že se na věc k provedení díla uplatní ustanovení o koupi zboží v obchodě. V takovém případě má spotřebitelka dva roky od převzetí věci k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud věc nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se od věci dají očekávat, má spotřebitelka právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může požadovat dodání nové věci. Pokud ani to není možné, může od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení peněžních prostředků. Byla-li věc úspěšně reklamována, má spotřebitelka právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.

Nebude-li možné spor mezi spotřebitelem a podnikatelem urovnat smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 17:15, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.