Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Měsíc po skončení 12 měsíční záruky na Time Capsule se začalo zařízení přehřívat a začalo hlásit chybu. Kontaktoval jsem společnost Apple aby mi doporučil, kde lze tento přístroj nechat opravit. V tomto servisu mi bylo sděleno, že tento přístroj se z technických důvodů neopravuje (nelze rozebrat) a že jediná možnost je výměna za nový se slevou 10 % z ceny nového zařízení (9.000,- Kč). Apple na začátku žádal o zaslání faktury a potvrzení diagnostiky ze servisu s tím, že to budou nějak řešit (ID stížnosti u Apple 100090609699). I po zaslání těchto dokumentů mi bylo sděleno, že jediná možnost je koupě nového přístroje.
AirPort Time Capsule - 3TB, Výrobní číslo: C86QC0EDF9H6
Trvám na přesném diagnostikování závady a poté opravu a nebo výměnu na náklady firmy Apple.
|
Tweet |
Prodejce ani výrobce nemá zákonnou povinnost poskytovat pozáruční servis zboží, ledaže by se k tomu zavázal ve smlouvě či obchodních podmínkách. Ani prodejce, ani výrobce nemají rovněž povinnost zajišťovat náhradní díly po určitou dobu od konce záruční doby (respektive uzavření smlouvy).
Jinak je tomu při řešení problémů v záruční době, kdy zákon prodejci přímo ukládá povinnost vyřizovat reklamace zboží, a to buď opravou, výměnou, poskytnutím slevy nebo odstoupením od smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.