Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.1.2017, jsem na eshopu společnosti CZC.cz objednal iPhone 7 Plus, zlaté barvy, 32 GB. Toto zboží bylo označeno procentuální slevou i ušetřenou částkou. Po objednání mi přišla potvrzovací SMS i e-mail. Avšak po cca.2 dnech společnost CZC.cz moji objednávku zamítla s tím, že šlo o systémovou chybu. Toto vysvětlení mi nepřišlo dostačující, tudíž jsem kontaktoval prodejce dohromady třemi e-maily. Odpověď jsem dostal pouze na první ze svých e-mailů. Odpověď byla opět stejná "Systémová chyba".
Touto cestou bych rád vyzval společnost CZC.cz k řešení a nápravě.
Název: Apple iPhone 7 Plus, 32GB, zlatá; kód prodejce: 198284
Poskytnutí daného produktu za cenu v době objednání.
|
Tweet |
Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den,
věc řešíme s naším právníkem.
Vyjádření Vám zašleme co nejdříve.
Děkujeme Vám za strpení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Dobrý den,
rád bych se již dočkal Vašeho vyjádření. Tento problém řešíte již 13 dní (u některých spotřebitelů již 1 měsíc). Tudíž se mi zdá, že si hrajete na tzv. "mrtvého brouka". Rád bych moji stížnost vyřešil pokud možno diplomatickou cestou, ve které najde jak Vaše, tak moje strana kompromis. Ale pokud budete stále pasivní, budu se muset obrátit na ČOI.
Návrh dodat zboží za určenou cenu učiněný při podnikatelské činnosti reklamou, v katalogu nebo vystavením zboží je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty podnikatele plnit. Pokud spotřebitel přijme tuto nabídku, vzniká kupní smlouva a strany jsou vázané právy a povinnostmi z tohoto závazku. Prodávající má povinnost dodat sjednané zboží a spotřebitel má povinnost zaplatit ujednanou kupní cenu.
Pouze v případech, kdyby došlo ke zjevné administrativní chybě, že by spotřebitel nemohl v dobré víře předpokládat, že by byl výrobek za uvedenou cenu skutečně prodán, může prodávající namítat neplatnost závazku. Tato chyba však musí být zjevná a cena by musel být neúměrná hodnotě zboží. V daném případě bude pro posouzení případu podstatné, že zboží bylo označeno v době nabídky jako akční zboží.
V případě, že prodejce mění po přijetí objednávky cenu, mohlo by být takové jednání vyhodnoceno jako tzv. vábivá reklama dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele, která je klamavou obchodní praktikou. V takovém případě by bylo třeba jednání obchodníka nechat posoudit krajským živnostenským úřadem, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně uložit ve správním řízení pokutu.
Dobrý den,
o věci Vás budeme informovat, bohužel stále je vše v řešení u našich právníků.
Děkujeme Vám.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Dobrý den,
rád bych se informoval, v jaké fázi je moje stížnost. Již uplynula dost dlouhá doba na to, aby jste spor vyřešili.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
pokud se tak ještě nestalo, měl byste být kontaktován přímo z našeho právního oddělení.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dosud se společnost CZC.cz nevyjádřila.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
v minulém týdnu došlo k podpisu dohody o narovnání z obou stran. Celá záležitost je tedy řešena dle této dohody. Poslední komunikace je ze 6.4.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Dobrý den,
očividně se nejedná ale o můj případ. Z vaší strany jsem kontaktován nebyl a žádnou dohodu jsem nepodepisoval. Z vámi zmíněného data žádnou zprávu nemám. Z mé strany proběhla poslední komunikace dne 25.3.17, na kterou jste ani neodpověděli. Zřejmě došlo k opětovnému pochybení z Vaší strany. Viz. stížnost https://www.vasestiznosti.cz/stiznost/14333/nedodani-zbozi
Společnost má nyní možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
jedná se tedy o nedorozumění, z důvodu shody jmen a dalších údajů o odběrateli, proto jsme se domnívali, že se jedná o totožnou osobu.
Váš případ řešíme.
Dagmar Kučerová, CZC.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: