Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
20.6.2016 jste mi strhli 2394. O služby nemam zájem a teď mi ještě posíláte vymáhání pohledávky na 2697. Já to ne navštěvují takže Prosím mi to zrušte.
Prosím o zrušení služeb.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na naší stránce zaregistroval, respektive ID svého profilu,
děkujeme Vám.
Dobrý den. učet je veden na email shiggyzam@seznam.cz
První uhradu v ceně 90 Kč jsem uhradil 3.6.2016 další částka v ceně 2394 Kč byla uhrazena 20.6.2016 nejsem si toho vědom ale o to mi nejde. Dostal jsem od C-date emaily kde jsem jako uzavíral smlouvu a prodloužil tim že jsem si ji nezrušil. Firma mi poslala emaily s přílohou kde mi posílala upomínkové email. to je hezky že je odeslali ale mně žádné email nedorazili tak jsem nemohl ani reagovat. Firma c-date (Interdate S.A.) předala moje udaje vymahatelské firmě která po mně teď vymaha ty penize. Nevím jak se mi narostla částka o manipulační poplatek čeho od firmy C-date, a k tomu o pohledávku od vymahatelské firmy.
V příloze zasílám screen z mého emailu. Kde neni vidět žádný email od C-date v obdobi 23.12.2016 kdy mi údajně měli posilat už druhy upominkovy email.
Tím žádám
1. O zrušeni veškeré smlouvy od firmy C-date. (Interdate S.A.)
2. O prošetřeni jak navýšeni o nějaký manipulační poplatek (Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku: 2 394,00 CZK, navýšený o
manipulační poplatky ve výši 298,00 CZK)
3. O prošetřeni navýšeni vymahatelské firmy kterou na mě poslali.
Děkuji.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Account ID: 49581980
Přejeme Vám hezké odpoledne, pane Ščerbenko.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasil s Všeobecnými obchodními podmínkami C-date (VOP), kterých součástí jsou také informace související s automatickým prodloužením Vašeho VIP členství, zakoupeného k datu: 01.06.2016. Prolongace je jasně uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své VIP členství zvolil a uhradil.
VIP členství je automaticky prodloužené v případě, že klient své VIP členství včas a řádně nevypoví. Výpověď VIP členství je potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před prodloužením VIP členství).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná žádná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho VIP členství, bylo toto – v souladu s VOP C-date – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslal (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email, kopii potvzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu.
Děkujeme Vám.
Dobrý den.
Výpověď jsem neposílal. Ale od Vás mi na e-mail nepřišli žadné upomínkové nebo jine e-maily pro zasláni platby na Váš učet. Proto nechápu navýšeni o manipulační poplatek a teď i navýšeni vymahatelské služby. Jsem ochoten zaplatit 2394Kč na Vaš učet zbytek je podle mého nekorektní. A prosím o ukončeni smlouvy.
Děkuji.
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý večer.
V zájmu projednání uvedené záležitosti Vás bude v nejbližší době kontaktovat člen Zákaznického servisu C-date.
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Dobrý den.
C-date ano Vaš člen mě kontaktoval ale nedozvěděl jsem se nic nového. Pořad jen že mi někdo poslal e-mail které mi nedorazili. Problem nikdo není ochoten řešit.
Podle rady dTestu jsem se obrátil na ESC (Evropské spotřebitelské centrum).
Děkuji s přáním hezkého dne. :-)
Nepodaří-li se stížnost vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, bude stížnost uzavřena. Spotřebitel má možnost pokračovat v řešení sporu prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra.
Společnosti nyní dáváme prostor pro vložení odpovědi na vyjádření spotřebitele.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.