Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
prosím o radu a pomoc ohledně smazání profilu a ukončení strhávání peněz bez mého vědomí z účtu. V září 2016 jsem se bohužel, bez rozmyslu přihlásila ba seznamku be2.
Ale v říjnu po zkušebním provozu jsem se snažila zrušit emailově své členství několikrát bezúspěšně. Nyní jsem zjistila, že si opět strhli nemalou částku z mého účtu. Prosím moc o pomoc.
seznamka
prosím o zrušení profilu a vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud by zkracovala společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, pak se nemůže dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitelky řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitelka doložila, že smlouvu vypověděla ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý večer.
V zájmu projednání uvedené záležitosti Vás bude v nejbližší době kontaktovat člen Zákaznického servisu be2.
Děkujeme Vám a přejeme Vám hezký zbytek dne.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.