Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
23.2.2016 jsem zaplatila wellness pobyt pro dva v hotelu Žákova Hora přes portál www.kouzelnydeda.cz., následně jsem udělala rezervaci. Tato komunikace proběhla e-mailem 27.4.2016, kdy nám bylo sděleno, že všechny termíny do listopadu jsou obsazeny a od listopadu jsou volné dny přes týden. Všem voucherům, je prodloužena platnost do konce února.
Rezervovala jsem tedy termín 27.1.2017 - 29.1.2017.
19.1.2017 jsem zasílala ověřovací e-mail na adresu recepce@hotelzakovahora.cz, bohužel bez odezvy.
27.1.2017 jsme odjeli do hotelu, ale pobyt se neuskutečnil. Hotel byl zavřený. Nikdo nebyl schopný nám alespoň odpovědět na e-mail a na tento fakt nás upozornit.
30.1.2017 jsem poslala žádost o vrácení peněz na e-mailovou adresu reklamace@kouzelnydeda.cz - zatím bez odezvy.
Požaduji vrácení peněz ve výši 2 390,- Kč za cenu zakoupeného voucheru č. 1221vb98765e0fb.
Welnes pobyt pro 2 s vířivkou, masážemi, saunou.
Požaduji vrácení peněz ve výši 2 390,- Kč za cenu zakoupeného voucheru č. 1221vb98765e0fb.
|
Tweet |
Obecně lze od smlouvy odstoupit, poruší-li druhá smluvní strana závazek podstatným způsobem. Za podstatné porušení smlouvy se považuje porušení povinností takovým způsobem, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala. Pokud služba nebyla vůbec poskytnuta, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.
Získá-li někdo na úkor jiné osoby majetkový prospěch bez právního důvodu nebo na základě právního důvodu, který ale odpadl, jedná se o bezdůvodné obohacení. V takovém případě má ten, kdo se bezdůvodně obohatil, povinnost vydat poškozenému to, oč se obohatil. Společnost má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitel má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení. Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.
Nebude-li společnost plnit dobrovolně, je vhodné zaslat jí předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nebude-li společnost ani na toto reagovat, doporučujeme vyhledat právní služby a svého práva se domáhat soudní cestou. Jedině soud má právo rozhodnout, na čí straně leží právo a zároveň může uložit společnosti povinnost k plnění, která je exekučně vymahatelná.
V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitel podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.