Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#14622Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2017, před 8 lety

Jan Starší

Znění stížnosti

Můj problém. Stále mi občas vypadává internet. Problémy jsem řešil s technickou podporou vícekrát.Závěr - linka je v pořádku, špatný je modem. Modem byl 2x na reklamaci /naposled začátkem ledna 2017/. Závěr - modem není vadný. Jako ICT pracovník v důchodu nejsem úplný laik. Dle mého názoru má pravdu technická podpora. Modem byl zakoupen přes O2.


Produkt

Modem VDSL Comtrend VR - 3031 eu


Požadované řešení

Jako řešení nevidím další reklamaci.Závěr bude patrně stejný - modem je OK.Požaduji výměnu modemu. Jan Ponocný, linka 325610604.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.1.2017 11:12, před 8 lety

Pokud službu bylo možno využít jen částečně, anebo ji nebylo možno využít vůbec pro závadu technického nebo provozního charakteru na straně podnikatele poskytujícího službu, je tento povinen zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelem, který je koncovým uživatelem, zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Zákazník má právo v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u operátora reklamovat, doporučujeme tak učinit prokazatelným způsobem, tedy písemně a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2017 14:38, před 8 lety

Hezký den,
jelikož bylo 2x potvrzeno, že nejde o chybu modemu, nechala jsem opětovně vaši linku prověřit techniky, na kontaktním čísle se jim vás nedaří zastihnout, aby s vámi vaši linku opětovně prověřili.
Můžete mi, porosím, doplnit číslo, na kterém vás mohou kontaktovat?
Na základě opětovného prověření pak budeme postupovat dále.
Děkuji.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2017 16:07, před 8 lety


Jan Starší

Dobrý den
stále mi občas vypadává internet / i při odpojení rozbočovače, který byl také vyměněn/. Problémy jsem řešil s technickou podporou vícekrát. Závěr - linka je v pořádku, špatný je modem. Modem byl 2x na reklamaci /naposled začátkem ledna 2017/. Závěr - modem není vadný. Vždy byla provedena aktualizace software. Se zapůjčeným modemem se závada nevyskytla.Jako ICT pracovník v důchodu nejsem úplný laik. Dle mého názoru má pravdu technická podpora. Modem byl zakoupen přes O2.

kontakt 725418072 325610604

Přehled poruch

Požadavek Datum Stav požadavku
Internet na doma

30.01.2017Ověřování
Internet na doma

17.12.2016Uzavřeno
O2TV

11.12.2016Uzavřeno
Internet na doma

28.11.2016Uzavřeno
Internet na doma

13.11.2016Uzavřeno

Internet na doma

09.11.2016Uzavřeno
Internet na doma

12.10.2016Uzavřeno
Internet na doma

18.08.2016Uzavřeno
Internet na doma

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.2.2017 13:51, před 8 lety

Hezký den,
vzhledem k tomu, že uvádíte, že s jiným modeme vše běželo v pořádku a v rámci vstřícnosti a zachování dobrých obchodních vztahů jsem pro vás nyní zajistila odeslání nového modemu za zvýhodněnou 1 Kč. Balíček s novým modemem vám dorazí nejpozději během příštího týdne. Budu ráda, pokud mi dáte vědět, zda se tím potíž s připojením vyřešila.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renát Drastichová, Guru pro Social Media

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2017 09:45, před 8 lety


Jan Starší

Dobrý den,
děkuji Vám za zajištění modemu, který jsem instaloval. Věřím, že nyní bude vše OK.Zdraví Jan Ponocný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.