Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
25.1.2017 Příprava zásilky pro opakované doručení. 17704 Depo Praha 704
25.1.2017 Přeprava zásilky k dodací poště.
25.1.2017 Výstup zásilky z SPU. 22200 SPU Praha 022
23.1.2017 E-mail adresátovi - důvody neučinění pokusu o doručení zásilky.
23.1.2017 SMS zpráva adresátovi - důvody neučinění pokusu o doručení zásilky.
23.1.2017 Příprava zásilky k doručení - pokus o doručení neuskutečněn z technických důvodů na straně České pošty. 17704 Depo Praha 704
23.1.2017 SMS zpráva adresátovi - termín doručení zásilky.
23.1.2017 E-mail adresátovi - termín doručení zásilky.
23.1.2017 Doručování zásilky v rámci odpoledního doručování. 17704 Depo Praha 704
20.1.2017 Příprava zásilky k doručení. 17704 Depo Praha 704
19.1.2017 E-mail adresátovi - podání zásilky.
19.1.2017 SMS zpráva adresátovi - podání zásilky.
19.1.2017 Vstup zásilky na SPU. 53020 SPU Pardubice 02
19.1.2017 Podání zásilky. 53307 Depo Pardubice 71
Do dnešního 30.01.2017 Nedoručeno
Zásilka od EMBA TRADE s.r.o
Urychlené dodání a vrácení platby za balík do ruky.
|
Tweet |
Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Dle instrukcí zveřejněných na portálu veřejné správy mohou být poštovní služby reklamovány nejen odesílatelem, nýbrž i adresátem poštovní zásilky. Konkrétní postup, který vytvořili přímo pracovníci České pošty, je dostupný zde https://portal.gov.cz/portal/obcan/situace/101/105/3881.html#obsah, přičemž za jeho správnost ručí Odbor komunikace generálního ředitelství České pošty, s.p.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman