Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#14628Zamitnuti reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2017, před 8 lety

Mikolas Malik

Znění stížnosti

Dobrý den, pred 2 roky jsem zakoupil v prodejne O2 telefon ke svym tarifum. Jsem zakaznikem O2 vic jak 5let. Telefon zacal projevovat vady a tak jsem ho cca po roce dal reklamovat, za 2 tydny opraven ale zavada se projevila opet a zacala zase stupňovat. Jeden den jsem to nevydrzel a sel sem znovu reklamovat. Kdyz jsem podaval reklamaci moje zaruka skoncila v tu dobu ale diky predesle reklamaci se zaruka prodlouzila a telefon na reklamaci prijmuli. (jako nahradni telefon jsem dostal priserny Benq ktery me den co den vytaci). Po uplinuti 1 mesice jsem se byl zeptat v jakem stavu je moje oprava ale telefon byl vracen z duvodu chybejici servisni dokumentace z predesle reklamace. Dokument jsem dolozil a telefon byl znovu poslan na reklamaci. Po tydnu jsem sel kolem a zeplal se na stav. Reklamace byla neuznana z duvodu zaniknuti zarucny opravy. Co ted? moc prosim o radu. Dekuji MM.


Produkt

Samsung Grand 2


Požadované řešení

Novy kus, vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 13:47, před 8 lety

Spotřebitel je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Vytkl-li spotřebitel vadu oprávněně, neběží lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění ani záruční doba po dobu, po kterou spotřebitel nemůže vadnou věc užívat.

Pro uplatnění práv z vadného plnění není nutné předložit "servisní dokumentaci z předešlé reklamace". Takový požadavek by omezoval spotřebitele na právu z vadného plnění, tudíž by se k němu nepřihlíželo dle § 2174 občanského zákoníku. Pro uplatnění reklamace postačí, pokud spotřebitel prokázal, že zboží bylo u prodávajícího zakoupeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2017 16:02, před 8 lety

Hezký den,
řešení vaši reklamace prověřím, požádám však o doplnění čísla reklamačního protokolu, podle kterého si budu moci dohledat bližší informace.
Děkuji.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.2.2017 16:14, před 8 lety


Mikolas Malik

Dobrý den, moc Vám všem děkuji za ochotu řešení, jsem s náhradním telefonem opravdu nešťastný.


První podání PRVNÍ REKLAMACE: č. 12200018/16O = vyřízená

První podání druhé reklamace: č. 19000977/16O = (uplynul 1 měsíc)
Druhé podání druhé reklamace: č. 19000066/17O = stále trvá

S pozdravem
Mikoláš Malík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.2.2017 12:06, před 8 lety

Hezký den,

omlouvám se, že jsem delší dobu nereagovala, vzniklou situaci jsem prověřovala a čekala jsem také na vyjádření našich specialistů. Vzhledem k tomu, že k vypršení záruční doby došlo vlivem čekání na dodání dokumentů, které servisem nemusely být požadovány, zajistím pro vás možnost opětovné reklamace, i přestože již není váš telefon v záruce.

Poprosím vás jen o informaci, na jaké prodejně se budete moci zastavit, abych mohla prodejnu informovat, jak má postupovat.

S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.3.2017 08:52, před 8 lety


Mikolas Malik

Hezký den i Vám,

můj postup byl podání stížnosti přes Čoi, stejný návrh jsem donesl do O2 prodejny v OC Nisa Liberec kde to vůbec neřešili. Důvodem podání byl hlavně, že jsem nedostal žádný dokument/potvrzení o zamítnutí druhé reklamace. Pokud mě telefon v pořádku vyreklamujete, stížnost a celý proces zruším. Zastavit se mohu kdekoliv v Liberci. Děkuji moc za ochotu!

S pozdravem
Mikoláš Malík

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2017 09:00, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2017 13:03, před 8 lety

Hezký den,
zastavte se, prosím, v OC Nisa, kolegové váš telefon převezmou k reklamaci a vámi nahlášené potíže budou řešeny v rámci záruky. O tom, že mají váš telefon do reklamace převzít jsou informování, věřím tedy, že vše dopadne k vaši spokojenosti.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.4.2017 20:17, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 08:44, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.