Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 26.04.2013 jsem v prodejně CCC v Plzni(nákupní centrum Olympia) zakoupil vycházkovou obuv zn. Lasocki. Jedná se podle popisu o společenskou obuv. Jelikož vlastním několik párů obuvi. Docházelo k pravidelnému střídání. Dne 05.08.2013 došlo na levé botě k odlepení podešve. Pominu fakt, že se mi zdá, že podrážky se velmi opotřebovávají. Reklamaci jsem podal 11.08.2013 na téže prodejně. Bylo mi nabídnuto pouze posouzení oprávnění reklamace s následnou opravou. Obuv jsem si vyzvedl 15.9.2013 jako opravenou. Bohužel ještě týž den se závada projevila znovu s tím rozdílem,že se podešev odtrhla i s vrchní vrstvou probarvené kůže. Ten samý den jsem obuv šel reklamovat znovu. Ten samý postup. Odeslání na reklamaci a případná oprava. Bylo mi slíbeno urychlené vyřízení. Obuv jsem vyzvedl 8.10.2013 se zamítnutou reklamací a vyjádřením, že jsem závadu způsobil mechanickým poškozením. Přezkoumání vyjádření k reklamaci mi již nebylo umožněno. Mám si to prý řešit sám. Nejspíše na vlastní náklady opravit. Boty se mi líbí, rád bych je nosil, ale opravovat si je z vlastní kapsy odmítám. Je mi také divné, že při ošetřování obuvi zakoupeným olejem( byl mi doporučen při koupi k daným botám a je i na účtence) dochází ke stírání barvy na usni boty. Což je zvláštní. Doufám, že jsem botu tímto způsobem také mechanicky nepoškodil :-)
Obuv Lasocki Model MI07840-845-03 - hnědá barva
Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Boty Lasocki již nikdy.
|
Tweet |
V případě, že jsou vady vytčeny do 6 měsíců od zakoupení věci, může si kupující dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku zvolit mezi opravou nebo výměnou. V případě, že by se stejná vada vyskytla opakovaně ( 3 krát po sobě) má kupující dle § 622 občanského zákoníku nárok na odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud dojde v rámci rozporu s kupní smlouvou k zamítnutí, je nutné k němu přiložit písemné odůvodnění a dle § 616 odst. 4 občanského zákoníku prokázat, že se vada na výrobku nevyskytovala již při převzetí.
Bohužel se společnost CCC Czech, s.r.o. rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.