Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#14633Výpověď smlouvy UPC

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.01.2017, před 8 lety

Libor Žůrek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 29.12.2016 jsem podal doporučeným psaním výpověď veškerých služeb u UPC ČR. Česká pošta ale psaní doručila až 2.1.2017. Je nějakým zákonem dáno zda den podání je zároveň i den doručení, nebo povinnost pošty dodat doporuč. psaní do druhého dne? Pokud né, vznikla mi tímto škoda cca 1000,- kč. Je nějaká šance se bránit...? Nejde o ty peníze (stejně bych je daroval postiž.dětem), ale o morálku.
Děkuji za odpověď.
Libor Žůrek


Požadované řešení

Mělo by být uznáno podání výpovědi do konce prosince 2016, a tím snížena o měsíc výpovědní doba.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2017 05:16, před 8 lety

Dle § 1998 odst. 2 občanského zákoníku platí, že pokud je závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby. Lze-li však závazek vypovědět bez výpovědní doby, zaniká závazek účinností výpovědi. Výpověď je účinná jejím doručením (tedy dnem 2.1.2017).

Všeobecné podmínky společnosti UPC bod 2.7.1. Výpověď Smlouvy stanoví: "Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě. Výpovědní lhůta začne běžet první den následujícího měsíce po tom, co nám doručíte Vaši výpověď Smlouvy."

U typu zásilky doporučené psaní bohužel Česká pošta negarantuje dobu dodání jako v případě balíku do ruky a na poštu (Garance doručení následující pracovní den po podání).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.2.2017 16:14, před 8 lety

Výpověď smlouvy je, jak zmínil i dTest, adresované právní jednání, které nabývá účinnosti až dnem doručení druhé smluvní straně a datum odeslání výpovědi není pro běh výpovědní doby relevantní. I přesto, že jsme postupovali plně v souladu se zákonem a délku dodací lhůty České pošty nám nelze přičítat k tíži, rozhodli jsme se vyjít v tomto konkrétním případě zákazníkovi vstříc a smlouvu zpětně ukončit k 31. 1. 2017.

V případě dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.2.2017 00:29, před 8 lety


Libor Žůrek

Hodnocení:

Komentář: Jsem moc mile překvapen výsledkem. Několikrát jsem to s nina řešil - bezvýsladně. Stále trvali na výpovědi k 28.2.2017.Tak mě jen tak napodlo napasat vám, ale nevěřil jsem v úspěch. Nevím, co se v UPC zlomilo, ale poděkování za vyřízení reklamace patří vám. DĚKUJI. Jak jsem dříve uvedl, ušetřené peníze věnuji postiženým dětem, někde v okolí Frýdku-Místku. Počkám na konečné vyúčtování od UPC v březnu, a potom vás budu informovat kolik a kam jsem peníze daroval. Libor Žůrek.