Společnost


Garuma s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14636Vrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2017, před 8 lety

Monika Janoušková

Znění stížnosti

Na portálu mám uložené peníze na zákaznickém účtu, jelikož zakoupený pobyt jsem stornovala a peníze mi nebylo možné vrátit. Zajímalo by mě, zda je nějaká možnost dostat peníze zpět?
O kontakt s portálem jsem se pokoušela, ale marně.


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2017 10:11, před 8 lety

Společnost, která provozovala slevový portál, se nachází v současné době v insolvenčním řízení. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby přihlásila neprodleně svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 16:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.