Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#14638Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2017, před 8 lety

Miroslava Velhudova

Znění stížnosti

Zakoupila jsem dne 5.8.2015 tv znacky Sencor. Dne 10.10.2016 jsem televizor reklamovala,ale reklamace nebyla uznana. Opakovane jsem podala jrste 2 reklamace,ale neznali s tim,ze autorizovany servis reklamaci neuznal z duvodu nevhodneho zachazeni,ze televize ma poskozene zasuvne konektory pro Ci modul a pro USB.Pri reklamaci jsem uvedla,ze nefunguje Ci modul pri zasunuti karty,tv neustale kostickuje s tim ze obcad vyda skytavy zvuk a nyni jiz nefunguje vubec. Sama se vypla a jiz nelze zapnout.Chtela jsem tv reklamovat primo tedy u mall.cz,ale bylo mi sdeleno,ze to nelze,ze oni za nic neruci.


Požadované řešení

Navrhovala jsem vymenu zbozi,klidne mensi tv,opravit tv nebo vratit penize. Naposled jsem navrhla, zda mi mohou alespon zjistit celkovou pripadnou castku za opravu,ale opet odmitli s tim,ze to oni neprovadia tv si mam vyzvednout a dovezt do autorizovaneho servisu sama,kde mi sdeli castku pripadne opravy a tv necham opravit ns vlastni naklady i presto,ze je do srpna 2017 v zaruce!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 10:36, před 8 lety

Servis není smluvním partnerem spotřebitele a má oprávnění pouze k odstranění závady, nemůže spotřebiteli vrátit peníze, ani vyměnit výrobek či jeho součást za nový, bezvadný, nýbrž standardně vystavuje pouze potvrzení, zda vznikl nárok na bezplatnou opravu, dodání nové věci bez vad, případně odstoupení od smlouvy. Za vyřízení reklamace nese vždy odpovědnost prodejce, nikoli servis.

Pokud se prodávající bude odvolávat na stejný závěr jako servis a reklamaci zamítne, doporučujeme výsledek reklamačního řízení rozporovat znaleckým posudkem. Prodejce má právo zamítnout reklamaci, a to z důvodů, jež jsou uvedeny v ustanovení § 2167 a § 2170 občanského zákoníku. Jedním z těchto důvodů může být i to, že si kupující reklamovanou vadu na věci sám způsobil, tj. mechanické poškození. Pokud to ovšem prodejce tvrdí, měl by se s tím v odůvodnění zamítnutí reklamace vypořádat.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace a od převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2017 12:22, před 8 lety

Vážená paní Velhudová,

je nám velice líto, že máte komplikace se zakoupeným zbožím a že nedošlo k uznání Vaší reklamaci.

V případě, že nebyla Vaše reklamace uznána, máte samozřejmě nárok o přezkoumání daného výsledku a to přes naší společnost či přímo přes autorizovaný servisu.

Pokud nesouhlasíte s vyjádřením, máte také možnost kontaktovat soudního znalce, který Vám vypracuje k výrobku posudek. V případě uznání znaleckého posudku,kdy bude prokazatelné, že se vada u výrobku vyskytuje a v rámci záruky, Vám samozřejmě vzniklé náklady budou proplaceny a také reklamace uznána.

Bohužel nedošlo k doplnění údajů v rámci Vaší objednávky (číslo objednávky, případně faktury), abychom mohli celkovou situaci a postup prověřit.

Děkuji za pochopení a přeji hezký den.

S pozdravem,

Kristina Svatíková
overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.3.2017 08:54, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.4.2017 09:07, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.