Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14645Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2017, před 8 lety

Matyáš Holna

Znění stížnosti

LG G3, 16GB, černá/black (D855) zakoupen 11.5.2015
První reklamace 28.11.2016
Popis závady: 1/ baterie je vybitá do 3h 2/ vadný konektor nabijení vypadky stači do toho lehce strčit a přestane nabíjet a když nabijí tak velmi pomnalu 3/ obcas se objeví
vadnej pixel a pak zmizí 4/foták špatně ostří 5/ problemy e sekundarním mikrofonem při hlasitém režimu druhá strana velice špatně slyší stav: poskrabane tel, oderky s
vrypy, nnarazene rohy s vrypy, na hranach vrypy, prasklina u mikrofonu a u jacku, poskrabané/ osoupane zada,
Vyjádření technika: obnoveno TN 1) uvedena zavada se neprojevila (stand by rezim 7 dni ), vydrz odpovida opotrebeni baterie 2) konektor usb je poškozeny zkratem -
ohorely - nelze uznat na zaruku - original kabel je nepoškozeny, poškozeni tedy vzniklo pouzitím špatného nebo poskozeného kabelu. 3) závada se neprojevila . LCD v
poradku 4) zavada se neprojevila, ostreni v poradku 5) zavada se neprojevila , testy v poradku
Druhá reklamace 1.1.2017
Popis závady: Nejde zapnou + nejde nabít . Stav: viz předchozí RE
vráceno 5.1.2017
Vyjádření technika: Telefon je silně poškozen pády a odpovídá běžnému opotřebený.

Opravdu mi nejde do hlavy jak czc stihlo telefon za 4 dny poslat do servisu do německa a udělat tak rychlý závěr.
Telefon se rozbil 2 týdny po převzetí z reklamace, to mi přijde jako velice nepravděpodobná náhoda.
Dle mého názoru to při první reklamaci v servisu někdo zmastil a aby za to servis nebo czc neneslo následky tak se na druhé poslání do servisu ůplně vykašlali.
Prosím o zhodnocení a vyjádření, zda tento postup je dle zákona správný.
Děkuji


Produkt

GSM LG G3, 16GB, černá/black (D855)


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy nebo vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 05:31, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2018 21:50, před 7 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.