Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#14649Po třetí neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2017, před 8 lety

Kristýna Kiki

Znění stížnosti

Dobrý den,před rokem jsem koupila v obchodě telefon značky Samsung Galaxy grand neo plus duos+ pojisteni proti nahodilemu poskozeni.Od rijna je telefon uz na treti reklamaci se stejnymi problemy-restartuje se samovolne,vypina,sekne se obraz pri prehravani pisnicky,fotim a vypne se,seka se,vypadava aplikace a restartuje se nebo vypne.Pri druhe reklamaci jsme se s prodavacem na prodejne nedostali ani na zakladni obrazovku.Jak postupovat dale?Telefon me vysel celkem na 5000 Kč a je k ničemu,nedá se používat je nefunkční.


Produkt

Samsung Galaxy Grand Neo Plus Duos


Požadované řešení

Výměna zboží,vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 05:18, před 8 lety

Pokud kupující nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt odstranitelné vady po opravě nebo pro větší počet odstranitelných vad, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo na dodání nové věci, výměnu součásti, nebo i právo od smlouvy odstoupit.

O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad). Pokud se vada na věci projevovala pokaždé stejně, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Prodávající má povinnost spotřebitele informovat o právech z vadného plnění (měl by jej tedy před přijetím zboží k reklamaci poučit, jaká má práva a co může požadovat). Pokud tak neučiní, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který může být pokutován Českou obchodní inspekcí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 16:39, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.