Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#14650Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.01.2017, před 8 lety

Daniel Šinágl

Znění stížnosti

Dobrý den.
U o2 jsem byl dlouholetým zákazníkem vedeným na ičo.
Živnost mám dnes zrušenou.
Nejdříve jsem přišel na prodejnu O2 v Berouně změnit adresu.
To proběhlo v pořádku.Poté jsem se zeptal pracovníka prodejny na zvýhodněný
telefon k mému tarifu Evropa Free.Bylo mě zděleno že jej můžu dostat za 1 kč k mému tarifu ,poté mě bylo zděleno ,že telefon bude stát 995 kč a poté mě bylo zděleno že budu muset udělat změnu tarifu na Evropa Free XL se závazkem na 24 měsíců.Prodejce mě jenom upozornil na pojištění na telefon a podepsat 2 elektronické formuláře.Na prohlášení ve smlouvě pod č.5 mě neinformoval.
Smlouvu jsem elektronicky podepsal,zaplatil telefon a odešel domů.Poté jsem
doma po 30 minutách volal na O2 linku ohledně odstoupení od smlouvy z důvodu nevyužití tarifu Evropa Free xl.Bylo mě zděleno ,abych zašel na pobočku a tam to vyřešil s pracovníkem o2.Ihned jsem zašel na pobočku a řešil problém s pracovníkem O2 .Bylo mě zděleno že vrácení telefonu není možné,telefon nebyl použit.Ani snížení tarifu zpět.Že o tom rozhoduje vedoucí prodejny v Berouně.Ten řekl že to nejde.Chtěl jsem doplatit rozdíl telefonu,Také to nešlo.Bylo mě zděleno že další změnu je možné udělat po novém vyúčtováním.Poté jsem odešel z prodejny.V pondělí jsem raději volal
na o2 linku ohledně reklamace a vše jim popsal.Paní ohledně reklamace mě řekla ,že nemá důvod nevěřit zaměstnancům a že to zamítne.Bylo mě zděleno ,že za předčasné ukončení smlouvy budu platit pokutu celého závazku.Požádal jsem jí
o zaslání vyjádření.Přišlo zamítnutí reklamace
Daniel Šinágl


Produkt

Evropa Free na Evropa Free XL


Požadované řešení

Požaduji o zrušení závazku u tarifu Evropa free xl. Jsem ochoten telefon doplatit a uzavřít tak špatnou zkušenost jak prodat službu za každou cenu
na úkor zákazníka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2017 05:08, před 8 lety

Dle § 63 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích je možné od smlouvy do čtrnácti dní odstoupit za předpokladu, že byla smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání či při použití prostředků komunikace na dálku (formou internetu, telefonu). Pokud však byla smlouva uzavřena na pobočce, není tohoto práva možné využít.

V případě nabídky některých produktů podnikatel zákazníkům dobrovolně umožňuje v rámci jakési záruky spokojenosti, zařízení vrátit a službu bez sankce vypovědět nad rámec svých zákonných povinností. Takový postup nad rámec zákona se pak řídí pravidly, které si stanovil prodejce při nabídce služby.

Byl-li při nabízení služeb použit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2017 14:01, před 8 lety

Dobré odpoledne,

ráda situaci prověřím. Dle referenční čísla se mi však Vaše služby nepodařilo dohledat. Přesvědčte se, prosím, že se jedná o správný údaj, případně mi zašlete IČO.

Pokud se Vám nepodaří informace vložit neveřejně, zašlete mi je včetně odkazu na Vaši stížnost pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru

S pozdravem a přáním hezkého dne

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.2.2017 20:59, před 8 lety


Daniel Šinágl

Dobrý den
Děkuji za Váš zájem ohledně řešení neuznané reklamace.
Tady je znovu referenční číslo Referenční číslo: 3603544292
také ičo 64750213 Pět let mám pozastavenou živnost,teď je i zrušena.
Až po otevření zaslaného dokumentu jsem zjistil ,že mě zaměstnanec O2
vystavil smlouva na ičo,které není aktivní.Prosím o Vaše vyjádření.
Děkuji Daniel Šinágl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2017 10:05, před 8 lety

Dobré dopoledne,

velice děkuji. 27. 1. tedy bylo již Vaše IČO zrušeno? Dle Administrativního registru ekonomických subjektů (aktualizace 30. 12. 2016) je aktivní.

Jak uvedli kolegové z oddělení Reklamací a stížností, dle evidovaných smluv byla změna tarifu a navedení nového závazku provedena korektně. Služba je poskytována dle Vámi zvoleného tarifu a v souladu s platným Ceníkem. Podrobnosti Vám byly sděleny dne 30. 1. 2017 telefonicky na čísle 800 203 203. Z tohoto důvodu nebyl Váš podnět uznán za oprávněný. Pořízené zboží zůstává ve Vašem vlastnictví.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
3.2.2017 11:00, před 8 lety


Daniel Šinágl

Dobrý den.
Živnost byla pět let pozastavena a 27.1 byla zrušená!Smlouva nebyla provedena korektně.Faktura za zakoupené zboží mě byla vystavena na osobu ne na ičo!
A smlouva na poskytované služby byla uzavřena na ičo.Prodejce po mě záměrně nechtěl
platný živnostenský list.Dále bylo provedeno klamné jednání z nabízených služeb v mém tarifu,navýšení cenu telefonu a záměrně změna tarifu.Jak je možné uzavřít smlouva na ičo a fakturu vystavit na osobu??Moje návštěva a stížnost na prodejně nebyla vložena k mému účtu.Na prodejně jsem žádal o vrácení telefonu a změnu tarifu zpět.Prodejce o žádnou dohodu neměl zájem.!To bylo zklamání v chování prodejců O2!Zamítavé vyjádření mě bylo zděleno již jednou pracovníkem reklamace o2. Proto jsem zde podal stížnost na klamné a neseriozní jednání pracovníků o2.
Tuto záležitost budu muset řešit podání výpovědi a projednání
u Telekomunikačnímu úřadu.
Daniel Šinágl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2017 14:49, před 8 lety

Dle informací uvedených v živnostenském rejstříku je živnostenské oprávnění stále platné.

Pokud byla reklamace ze strany společnosti zamítnuta, má stěžovatel možnost obrátit se s námitkou proti vyřízení reklamace na Český telekomunikační úřad (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.2.2017 15:06, před 8 lety

Děkuji za doplňující informace. Celou záležitost opětovně předávám na Oddělení reklamací a stížností. Vyjádření obdržíte do měsíce. Tyto požadavky řešíme s nejvyšší prioritou.

S pozdravem

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2017 00:36, před 8 lety

Žádáme stěžovatele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2017 11:31, před 8 lety

Stěžovatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.