Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den.
U o2 jsem byl dlouholetým zákazníkem vedeným na ičo.
Živnost mám dnes zrušenou.
Nejdříve jsem přišel na prodejnu O2 v Berouně změnit adresu.
To proběhlo v pořádku.Poté jsem se zeptal pracovníka prodejny na zvýhodněný
telefon k mému tarifu Evropa Free.Bylo mě zděleno že jej můžu dostat za 1 kč k mému tarifu ,poté mě bylo zděleno ,že telefon bude stát 995 kč a poté mě bylo zděleno že budu muset udělat změnu tarifu na Evropa Free XL se závazkem na 24 měsíců.Prodejce mě jenom upozornil na pojištění na telefon a podepsat 2 elektronické formuláře.Na prohlášení ve smlouvě pod č.5 mě neinformoval.
Smlouvu jsem elektronicky podepsal,zaplatil telefon a odešel domů.Poté jsem
doma po 30 minutách volal na O2 linku ohledně odstoupení od smlouvy z důvodu nevyužití tarifu Evropa Free xl.Bylo mě zděleno ,abych zašel na pobočku a tam to vyřešil s pracovníkem o2.Ihned jsem zašel na pobočku a řešil problém s pracovníkem O2 .Bylo mě zděleno že vrácení telefonu není možné,telefon nebyl použit.Ani snížení tarifu zpět.Že o tom rozhoduje vedoucí prodejny v Berouně.Ten řekl že to nejde.Chtěl jsem doplatit rozdíl telefonu,Také to nešlo.Bylo mě zděleno že další změnu je možné udělat po novém vyúčtováním.Poté jsem odešel z prodejny.V pondělí jsem raději volal
na o2 linku ohledně reklamace a vše jim popsal.Paní ohledně reklamace mě řekla ,že nemá důvod nevěřit zaměstnancům a že to zamítne.Bylo mě zděleno ,že za předčasné ukončení smlouvy budu platit pokutu celého závazku.Požádal jsem jí
o zaslání vyjádření.Přišlo zamítnutí reklamace
Daniel Šinágl
Evropa Free na Evropa Free XL
Požaduji o zrušení závazku u tarifu Evropa free xl. Jsem ochoten telefon doplatit a uzavřít tak špatnou zkušenost jak prodat službu za každou cenu
na úkor zákazníka.
|
Tweet |
Dle § 63 odst. 9 zákona o elektronických komunikacích je možné od smlouvy do čtrnácti dní odstoupit za předpokladu, že byla smlouva uzavřena mimo prostory obvyklé k podnikání či při použití prostředků komunikace na dálku (formou internetu, telefonu). Pokud však byla smlouva uzavřena na pobočce, není tohoto práva možné využít.
V případě nabídky některých produktů podnikatel zákazníkům dobrovolně umožňuje v rámci jakési záruky spokojenosti, zařízení vrátit a službu bez sankce vypovědět nad rámec svých zákonných povinností. Takový postup nad rámec zákona se pak řídí pravidly, které si stanovil prodejce při nabídce služby.
Byl-li při nabízení služeb použit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele na úseku služeb elektronických komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobré odpoledne,
ráda situaci prověřím. Dle referenční čísla se mi však Vaše služby nepodařilo dohledat. Přesvědčte se, prosím, že se jedná o správný údaj, případně mi zašlete IČO.
Pokud se Vám nepodaří informace vložit neveřejně, zašlete mi je včetně odkazu na Vaši stížnost pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru
S pozdravem a přáním hezkého dne
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den
Děkuji za Váš zájem ohledně řešení neuznané reklamace.
Tady je znovu referenční číslo Referenční číslo: 3603544292
také ičo 64750213 Pět let mám pozastavenou živnost,teď je i zrušena.
Až po otevření zaslaného dokumentu jsem zjistil ,že mě zaměstnanec O2
vystavil smlouva na ičo,které není aktivní.Prosím o Vaše vyjádření.
Děkuji Daniel Šinágl
Dobré dopoledne,
velice děkuji. 27. 1. tedy bylo již Vaše IČO zrušeno? Dle Administrativního registru ekonomických subjektů (aktualizace 30. 12. 2016) je aktivní.
Jak uvedli kolegové z oddělení Reklamací a stížností, dle evidovaných smluv byla změna tarifu a navedení nového závazku provedena korektně. Služba je poskytována dle Vámi zvoleného tarifu a v souladu s platným Ceníkem. Podrobnosti Vám byly sděleny dne 30. 1. 2017 telefonicky na čísle 800 203 203. Z tohoto důvodu nebyl Váš podnět uznán za oprávněný. Pořízené zboží zůstává ve Vašem vlastnictví.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den.
Živnost byla pět let pozastavena a 27.1 byla zrušená!Smlouva nebyla provedena korektně.Faktura za zakoupené zboží mě byla vystavena na osobu ne na ičo!
A smlouva na poskytované služby byla uzavřena na ičo.Prodejce po mě záměrně nechtěl
platný živnostenský list.Dále bylo provedeno klamné jednání z nabízených služeb v mém tarifu,navýšení cenu telefonu a záměrně změna tarifu.Jak je možné uzavřít smlouva na ičo a fakturu vystavit na osobu??Moje návštěva a stížnost na prodejně nebyla vložena k mému účtu.Na prodejně jsem žádal o vrácení telefonu a změnu tarifu zpět.Prodejce o žádnou dohodu neměl zájem.!To bylo zklamání v chování prodejců O2!Zamítavé vyjádření mě bylo zděleno již jednou pracovníkem reklamace o2. Proto jsem zde podal stížnost na klamné a neseriozní jednání pracovníků o2.
Tuto záležitost budu muset řešit podání výpovědi a projednání
u Telekomunikačnímu úřadu.
Daniel Šinágl
Dle informací uvedených v živnostenském rejstříku je živnostenské oprávnění stále platné.
Pokud byla reklamace ze strany společnosti zamítnuta, má stěžovatel možnost obrátit se s námitkou proti vyřízení reklamace na Český telekomunikační úřad (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Děkuji za doplňující informace. Celou záležitost opětovně předávám na Oddělení reklamací a stížností. Vyjádření obdržíte do měsíce. Tyto požadavky řešíme s nejvyšší prioritou.
S pozdravem
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme stěžovatele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Stěžovatel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.