Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 24.1.2017 v 16.20 hod. jsem navštívil OD PENNY v Jeseníku za účelem nákupu vajíček, která měla být v akci. Jelikož již toto zboží nebylo, proto jsem nic nekoupil a odešel jsem. Při procházení přes pokladnu s tím že nic nemám jsem byl osloven pracovníkem bezp. služby obsah batohu. Bezp. služba mě může slušně požádat abych ukázal obsah batohu, ale ze zákona mě musí sdělit důvod / to se nestalo /. Pokud vysloveně já nedám k tomu souhlas bezp. služba je oprávněna přivolat Městskou policií. Já jsem ze zákona povinen setrvat na vyzvání policie úkony ukázat obsah věcí.
Nic tokového se ze strany bezp. služby, potažmo zástupce OD nestalo.
Žádné zboží nebylo nalezeno. Čekal jsem ze strany OD - bezp. služby alespoň řádnou omluvu, nic takového se nestalo.
Tento postup v dané věci je pro mě nepřijatelný a celou věc považují za protiprávní. Považují celou záležitost k mé újmě na mojí osobu. Žádám, aby byl tento postup vůči mé osobě řádně prošetřen, neboť jsem přesvědčen, že došlo k nehoráznému pochybení ze strany bezp. pracovníka potažmo - OD
Čekal bych alespoň omluvu po celkem ponížení před ostatními zákazníky.
|
Tweet |
Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.
Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.
Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.