Počet nahlášených stížností: | 57 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V polovině prosince jsem koupil na internetovém portále Nákup v akci vánoční dárek - dárkový poukaz na wellness pobyt v Golf hotelu Morris v Mariánských lázních pro 2 za cenu 4790 Kč. Následně jsem se dozvěděl, že firma Garuma, s.r.o., která provozuje e-shop, zkrachovala. Při pokusu o rezervaci pobytu jsem z hotelu Morris dostal informaci, že můj voucher neakceptují. Ohledně navrácení peněz se mám obrátit na insolvenční soud s přihláškou pohledávky.
V návaznosti na Vaše doporučení, kde uvádíte, že Garuma je pouze zprostředkovatel, jsem na Hotelu Morris požadoval poskytnutí zaplacené služby. Jejich reakce byla ta, že společnost Morris CL, s.r.o. nemá podepsanou žádnou zprostředkovatelskou smlouvu se společností Garuma, s.r.o. a že informace na voucheru jsou nepravdivé. Majitelem voucheru podle uzavřené obchodní smlouvy mezi Morris CL a Garuma je společnost Garuma, voucher je neplatný, byl vydaný neoprávněně, atd.
Můžete, prosím, poradit, jak dál postupovat?
Voucher NAK000016hxbrkbyx
Poskytnout Hotelem Morris uhrazenou službu.
|
Tweet |
Pokud společnost Garuma s.r.o. opravdu jednala za společnost MORRIS CL s.r.o. bez toho, aby k tomu byla oprávněna, jedná se o nepřikázané jednatelství. Kdo jedná bez příkazu, jdou k jeho tíži následky z toho vzniklé. Spotřebiteli proto doporučujeme, aby přihlásil svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=174D08BB3E584EEDB23AC907819D8B89). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html
Vyjde-li během insolvenčního řízení najevo, že mezi výše zmíněnými společnostmi přeci jenom byl platně sjednaný závazek, může se spotřebitel domáhat plnění po společnosti MORRIS CL s.r.o.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.