Počet nahlášených stížností: | 462 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
také se připojím se stížností. VIP členství se mi podařilo zrušit, obržel jsem e-mail o zrušení k datu 18.12.2016 a i přes to mi chodí výhružky od inkasní společnosti, ať uhradím dlužnou částku + poplatky za jejich angažování. Celkem 110,18 EUR.Běžný účet zrušit nejde, je zablokovaný dokud neuhradím jejich smyšlené částky. Support se mnou nekomunikuje.
E-mail potvrzující zrušení mám stále pro jistotu uložený.
děkuji
jenjednanoc.cz a dateyard ag
zrušit účet, smazat mé osobní údaje, zastavení vymáhání smyšleného dluhu
|
Tweet |
Pokud společnost výpověď smlouvy akceptovala a neexistuje-li jiný právní důvod, na základě kterého by mohla společnost vymáhat údajnou dlužnou částku, není spotřebitel povinen nic platit. K prokázání toho, že smlouva byla již vypovězena, bude vhodné si uchovat email, ve kterém společnost výpověď potvrdila.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.