Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14662Vymáhání úhrady i po obdržení e-mailu o zrušení V.I.P. účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 10 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2017, před 8 lety

Roman Bedlivý

Znění stížnosti

Dobrý den,

také se připojím se stížností. VIP členství se mi podařilo zrušit, obržel jsem e-mail o zrušení k datu 18.12.2016 a i přes to mi chodí výhružky od inkasní společnosti, ať uhradím dlužnou částku + poplatky za jejich angažování. Celkem 110,18 EUR.Běžný účet zrušit nejde, je zablokovaný dokud neuhradím jejich smyšlené částky. Support se mnou nekomunikuje.
E-mail potvrzující zrušení mám stále pro jistotu uložený.
děkuji


Produkt

jenjednanoc.cz a dateyard ag


Požadované řešení

zrušit účet, smazat mé osobní údaje, zastavení vymáhání smyšleného dluhu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 16:20, před 8 lety

Pokud společnost výpověď smlouvy akceptovala a neexistuje-li jiný právní důvod, na základě kterého by mohla společnost vymáhat údajnou dlužnou částku, není spotřebitel povinen nic platit. K prokázání toho, že smlouva byla již vypovězena, bude vhodné si uchovat email, ve kterém společnost výpověď potvrdila.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 17:42, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.