Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.10. som na www.rozbaleno.cz objednal tovar. Tovar prišiel nefunkčný.
10.10. som oslovil reklamačné oddelenie.
15.10. som poslal tovar naspäť. Medzi tým sme riešili postup reklamácie s reklamačným oddelením.
18.10. prijali vrateny tovar na sklad.
29.10. mi reklamačné vystavilo dobropisy. Do 10tich pracovných dní mi mali poslať peniaze.
25.11. ma informovali, že dobropisy boli preplatené 14.11. avšak peniaze doteraz nemam na svojom účte.
2 krát som žiadaľ o kopiu dobropisov a výpisu z internet bankingu, aby som vedeľ kedy a kam boli peniaze zaslané. Doteraz som nič nedostal.
Skytec ST-120 mobilní PA systém, kód CR010004432_TA2
Žiadam vratenie peňazí za tovar a náklady spojené s poštovným a taktiež náklady spojené s poslatím tovaru naspať v rámci reklamácie.
|
Tweet |
Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinny si vydat vše, co smlouvou vzájemně nabyly.
Dlužník (prodeje) by tak měl vrátit finanční částku podle kupní smlouvy, a to bez zbytečného odkladu.
Dlužník má plnit případně v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu věřitelem (kupujícím) dle § 517 odst.1 občanského zákoníku. Pokud ani v této lhůtě dlužník neplní, tak má věřitel (kupující) právo požadovat také úroky z prodlení dle § 517 odst.2 občanského zákoníku.
Společnost LIMAL (CZ) s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.