Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:24
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#14672Nedodání návodu v češtině

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2017, před 8 lety

Marta Kinclová

Znění stížnosti

Dobrý den,

loni jsme u Vás koupili dvě rádia Auna RCD 230 CD-Radio USB SD MP3 a ani u jednoho nebyl přiložen návod na používání v češtině. Prosím o nápravu a zaslání návodu buď mailem (k vytištění), nebo poštou.


Produkt

rádio Auna RCD 230 CD-Radio USB SD MP3,č. produktu 10028271


Požadované řešení

Zaslání návodu v češtině buď mailem (k vytištění), nebo poštou.
mailová adresa: hospodarka@vejrostova.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 16:23, před 8 lety

Prodávající je povinen řádně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Dozor nad dodržováním povinností stanovených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Za porušení informační povinnosti hrozí prodávajícímu pokuta za správní delikt a to až do výše 1 000 000,- Kč. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že porušil některou ze svých povinností, má možnost obrátit se s podnětem na Českou obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.2.2017 13:14, před 8 lety

Dobrý den,v příloze zasíláme manuál a přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.2.2017 13:06, před 8 lety


Marta Kinclová

Dobrý den,

děkuji za velmi rychlé vyřízení naší stížnosti, teď už jsme spokojeni.
Škoda, že nebyl návod přiložen hned k výrobku, ke stěžování nemuselo vůbec dojít.

Marta Kinclová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.2.2017 13:06, před 8 lety


Marta Kinclová

Dobrý den,

děkuji za velmi rychlé vyřízení naší stížnosti, teď už jsme spokojeni.
Škoda, že nebyl návod přiložen hned k výrobku, ke stěžování nemuselo vůbec dojít.

Marta Kinclová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2017 13:43, před 8 lety

Dobrý den,jsme rádi,že je vše vyřešené,přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.2.2017 14:57, před 8 lety


Marta Kinclová

Hodnocení: