Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14674mLinka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2017, před 8 lety

Jaroslav Machalicky

Znění stížnosti

Dobry den,

Dnes rano kolem 7:45 jsem volal na mLinku a hovoril s vasi kolegyni, neznam jmeno bohuzel.

Chtel jsem udelat mimoradnou splatku uveru pri zachovani stavajicich mesicnich splatek. Tato moznost v system neni a proto jsem se ptal vasi kolegyne. Opakovane mi naznacovala, ze tato moznost je, a ze snizeni splatky se tyka jen splatky nasledujiciho mesice a ze dalsi splatky budou stejne, tj snizi se jen pocet splatek.

Tato informace byla nespravna. Prosim o provereni nahravky.

Jde o to, ze slo o mylne a zavadejici informace ohledne mimoradne splatky meho uveru, ale zasadne se mi nelibilo jeji jednani. Prosim o prehrani nahravky a vase posouzeni zpusobu komunikace. Osobne jsem se s timto jeste nesetkal.

Rozhodne nesouhlasim s tim, aby zastupkyne banky, ktere platim na urocich desitky tisic rocne se mnou takto jednala a navic poskytovala zcestne informace. Bud je tato pracovnice nekompetentni nebo nedokaze kontrolovat sve emoce. Tak ci tak je toto nepripustne, je to problem banky a byl bych nerad, aby se toto opakovalo.

Dekuji

JM


Produkt

Hypoteka mimoradna splatka


Požadované řešení

Zadam o napravu a omluvu ze strany vasi pracovnice a poskytnuti slevy na moznost ponechani soucasne mesicni splatky po provedeni mimoradne splatky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2017 08:57, před 8 lety

Pokud byly zaměstnankyní společnosti poskytnuty spotřebitelovi nesprávné informace, je vhodné uplatnit reklamaci. Dle reklamačního řádu společnosti (https://www.mbank.cz/informace-k-produktum/dokumenty-ke-stazeni/formulare/reklamacni-rad.pdf) je možné reklamaci uplatnit v ústní i písemné formě na kterékoliv pobočce mBank, S.A., v mKiosku, ve Finančním centru, písemně na adrese Sokolovská 668/136d, 186 00 Praha 8, telefonicky na mLince 844 777 000 a e-mailem na adrese kontakt@mbank.cz.

Reklamace musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní od jejího uplatnění. Bude-li reklamace ze strany společnosti zamítnuta, má spotřebitel možnost podat proti vyřízení reklamace námitku. Spotřebitel může také podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a společností při nabízení, poskytování nebo zprostředkování úvěru. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 10:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.