Společnost


TOP TIME a.s.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1468Neuznaná třetí reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2013, před 11 lety

Helena Tkačová

Znění stížnosti

Hodinky ( s ozdobnými kamínky )zakoupené v Top Time kamenném obchodě dne 26.7.2012, dne 26.7.2012 uznanná reklamace - první vypadnutí kamínku, lepení. 9.11.2012 druhá uznaná reklamace - opětovné lepení kamínku, třetí reklamace ze dne 29.10.2013 neuznaná z důvodu odborného posouzení: " údajně byly hodninky nevhodně používány a díky tomuto dochází k následnému vypadávání kamínku."

Podotýkám, že hodinky byly nošené velmi málo a určitě s němi nebylo nevhodně zacházeno a nebyly mechanicky poškozeny z naší strany.


Produkt

kód výrobku 8592445 029897 , BTO26SL4-9908A


Požadované řešení

vrácení peněz z důvodu nedůvěry k tomuto produktu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2013 12:35, před 11 lety

Pokud se jedná o třikrát stejnou závadu, má spotřebitel při třetí reklamaci nárok na vrácení peněz. Podmínkou je, že všechny tři reklamace musí být uznány a musí se jednat o vadu bránící řádnému užívání (nikoli tedy například jen o vadu estetického charakteru), jinak by měl nárok jen na opravu nebo přiměřenou slevu z kupní ceny dle §622 občanského zákoníku.

Jestliže se vada projevuje úplně stejně, jako při předchozích reklamacích, kterým bylo vyhověno, není důvod, proč by měl prodejce tentokrát reklamaci zamítnout. Je velmi nepravděpodobné, že když prodejce při předchozích reklamacích ke způsobu užívání zboží spotřebitelem neměl žádné výhrady, by nyní ta stejná závada vznikla nevhodným používáním.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2014 12:32, před 10 lety

Společnost TOP TIME a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.