Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den, objednala jsem si doručení balíku do ruky, a jelikož jsem nemocná a celý den doma, tak bylo zřejmé, že budu doma i odpoledne. Ráno mi přišla zpráva, že doručení proběhne mezi 15-17, ovšem to neproběhlo a namísto toho , mi byl balík uložen v našem městě do Parcely, přitom mám připlaceno za balík do ruky, jsem opravdu naštvaná a požaduji vrácení 90 za doručení. Volala jsem i s paní z hodinek 365, která tvrdila, že to není poprvé a že se údajně spletli.
číslo balíku: 40750665028, doručovatel : Urbanek ( tel: 602703797)
Vrácení peněz za doručení
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Kontakt na zákaznický servis společnosti 225 331 500.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.