Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#14682Nevhodné chování pracovníka security, arogance prodávajících

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2017, před 8 lety

Tatiana Marchak

Znění stížnosti

Dobrý den. Jsem z Ukrajiny a v Čechách žijí téměř 20 let. Zažila jsem toho hodně, ale tak hnusný a sprosté chování vůči sobě jako od pana security v pobočce CCC na Zličíně jsem nezažila! Doslova mě napadl! A to jen kvůli tomu, že jsem vzala do ruky kabelku u vchodu a tím spustila alarm. Než jsem šla stranou, tak už jsem měla co poslouchat. Omluvila jsem se, ale to nestačilo. Když pan slyšel přízvuk, tak začal byt ještě nepříjemnější. Zastala se mě paní, a prodavačky dělaly jakože nic. Uklidnovaly rozčilenyho security. Nakupuji v CCC často, tak 10-15 páru obuvi za rok. Teď se mi tam vůbec nechce.


Požadované řešení

Jestli nikdo si ma vylivat vztek na zákazníky místo toho aby dělal svou práci, tak ať ji nedělá. Zajemcu je dost. A cizinců v Praze taky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.2.2017 18:27, před 8 lety

Zákazník se podrobuje kontrole dobrovolně, pracovníci společnosti nemají žádné oprávnění k provedení kontroly nebo legitimaci. Dle trestního řádu lze omezit osobní svobodu osoby, která byla přistižena při trestném činu nebo bezprostředně poté, omezit, pouze pokud je to nutné ke zjištění její totožnosti, k zamezení útěku nebo k zajištění důkazů. Toto omezení může provést kdokoli, avšak musí být ihned přivolána Policie a tato osoba ji musí být předána.

Osobnost člověka požívá právní ochrany. Ochrany požívají zejména život a důstojnost člověka, jeho zdraví a právo žít v příznivém životním prostředí, jeho vážnost, čest, soukromí a jeho projevy osobní povahy. Člověk, jehož osobnost byla dotčena, má právo domáhat se toho, aby bylo od neoprávněného zásahu upuštěno nebo aby byl odstraněn jeho následek. Dále má právo na odčinění újmy dle rozsahu následků.

Spotřebitel by se mohl se stížností na nevhodné chování ochranky, popř. zaměstnanců, obrátit přímo na vedení společnosti, které by mělo mít zájem na jejich slušném a adekvátním jednání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 22:34, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.