Společnost


HP TRONIC, s.r.o. (dříve DATART INTERNATIONAL,a.s.)

Počet nahlášených stížností:254
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#14685Odstoupeni od kupni smlouvy z duvodu vady mobilniho telefonu Honor 4C

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2017, před 8 lety

David Holub

Znění stížnosti

Dobrý den,
společnost nekomunikuje. Opakovaně nahlášen odstup od kupní smlouvy v souladu s § 2169 odst. 2 zakona c. 89/2012 Sb. Společnost vůbec nekomunikuje. Opakovaná reklamace vady. Dne 9.11 po první reklamaci vše v pořádku, dne 12.11 reklamována stejná vada a servis najednou uvádí, že se jedná o vniknutí vody. Domnívám se, že se jedná o účelové jednání, aby se prodejce vyhnul plnění.
S pozdravem
Holub David


Produkt

Honor 4C EAN KOD: 6901443056583


Požadované řešení

Z vyse uvedeneho a v souladu s § 2169 odst. 2 zakona c. 89/2012 Sb., odstupuji od kupni smlouvy a zadam o vraceni penez na ucet c. 215474748/0600.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 09:56, před 8 lety

Pokud kupující jednal s podnikatelem v postavení spotřebitele, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit pro opakovaný výskyt vady po opravě. Za opakovaný výskyt vady po opravě se však považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována a znovu se objevila (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 22:13, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.