Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,
společnost nekomunikuje. Opakovaně nahlášen odstup od kupní smlouvy v souladu s § 2169 odst. 2 zakona c. 89/2012 Sb. Společnost vůbec nekomunikuje. Opakovaná reklamace vady. Dne 9.11 po první reklamaci vše v pořádku, dne 12.11 reklamována stejná vada a servis najednou uvádí, že se jedná o vniknutí vody. Domnívám se, že se jedná o účelové jednání, aby se prodejce vyhnul plnění.
S pozdravem
Holub David
Honor 4C EAN KOD: 6901443056583
Z vyse uvedeneho a v souladu s § 2169 odst. 2 zakona c. 89/2012 Sb., odstupuji od kupni smlouvy a zadam o vraceni penez na ucet c. 215474748/0600.
|
Tweet |
Pokud kupující jednal s podnikatelem v postavení spotřebitele, má dle § 2169 odst. 2 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit pro opakovaný výskyt vady po opravě. Za opakovaný výskyt vady po opravě se však považuje, pokud byla stejná vada již v minulosti dvakrát odstraňována a znovu se objevila (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-814/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znalečného). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.