Společnost


AUTO DISKONT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

37%
63%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#14688Nežádané zboží zahrnuté do kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2017, před 8 lety

Jan Kalousek

Znění stížnosti

Dne 20.10.2016 dopoledne jsem navštívil autobazar AAA v Pardubicích za účelem koupi auta zn.Fabia a jelikož po ověření na infolince AAA že akční cena 170000 je cena na úvěr jsem se rozhodl zakoupit auto na úvěr.Odpoledne mě paní z AAA volala,že úvěr je připraven a na dotaz zda cena nebude vyžší než cena za hotové mě ujistila že nikoli.Následně jsem již smlouvu nekontroloval,což byla velká chyba,jelikož dotyčná paní provedla výpočet z ceny za hotové a navíc zakalkulovala navigaci a kameru v ceně 5299,kterou jsem nepožadoval a tedy ani při podpisu smlouvy toto nevěděl.Domníval jsem se že jde o bonus za uzavření smlouvy o úvěru.

Je vůbec možné,aby prodejce zahrnul další zboží do kupní smlouvy bez předchozího souhlasu kupujícího?


Produkt

TT Interier tablet Wifi v ceně 5299.


Požadované řešení

Vrácení peněz po navrácení tohoto zařízení.
Toto jsem dosud nepoužíval a je v původním obalu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.2.2017 09:29, před 8 lety

Směřuje-li jednání stran k uzavření smlouvy a tyto skutečnosti nejsou zřejmé ze souvislostí, má podnikatel dle § 1811 odst. 2 písm. c) občanského zákoníku povinnost sdělit spotřebiteli v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy nebo před tím, než spotřebitel učiní závaznou nabídku, cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků.

Povinnost uvádět cenu řádně vyplývá i ze zákona o ochraně spotřebitele. Informace o ceně nebo okolnost, že informace je neúplná anebo chybí, nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Plnění této povinnosti kontroluje Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět a vyžádat si informování o tom, jak bylo s podnětem naloženo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2017 14:21, před 8 lety

Vážený pane Kalousku,
prosím o doplnění SPZ vozu, který jste zakoupil, abych mohla celou věc prověřit.
Děkuji, Jitka Míková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.2.2017 11:55, před 8 lety


Jan Kalousek

Dobrý den,jedná se o vůz Škoda Fabia SPZ 2SE8155.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2017 14:28, před 8 lety

Vážený pane Kalousku,
Vaši záležitost jsem prověřila s kolegy z reklamačního oddělení. Odstoupení od kupní smlouvy je možné pouze se zákonných důvodů. Žádný takový důvod však nebyl předložen a proto i nadále trváme na tom, že Vámi zaslané odstoupení od kupní smlouvy nepovažujeme za právně účinné.
S pozdravem Jitka Míková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
6.3.2017 15:18, před 8 lety


Jan Kalousek

Vážená paní Míková,
tady přeci už nejde od odstoupení od koupi vozu,ale o zahrnutí zboží t.j.navigace a kamery v ceně 5299kč do kupní smlouvy.Toto zboží jsem nepožadoval a při podpisu smlouvy toto přehlédl.Veškerou dokumentaci
vyřizovala p.Kusá,kde mě letmo zdělila,že dostanu navigaci.To mě vedlo k domněnce,že se jedná o bonus za uzavření smlouvy o úvěru.Moje stížnost
se týká toho,že bez mého předchozího souhlasu bylo toto zboží zahrnuto do
kupní smlouvy.Tato navigace je v původním obalu,nepoužívaná,jelikož mám
už dvě.

Jan Kalousek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.3.2017 13:35, před 8 lety

Dobrý den,
společnost trvá na svém stanovisku. Z naší strany již není nic dalšího k doplnění.
S pozdravem Jitka Míková, AAA AUTO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.3.2017 07:29, před 8 lety


Jan Kalousek

Dobrý den,

nedostal jsem odpověď na navigaci s kamerou v ceně 5299kč,o kterou jsem nežádal a byla zahrnuta do kupní smlouvy a chtěl bych ji vrátit.

Jan Kalousek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2017 09:42, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.4.2017 14:28, před 8 lety

Dobrý den,
znovu jsem věc prověřila. Navigace však byla prodána standardní cestou a ve faktuře nebylo možné ji přehlédnout. Není možné ji tedy posléze "nežádat" a chtít takovýmto způsobem vrátit. Trváme dále na svém stanovisku a věc tímto považujeme za uzavřenou.
Děkuji, Jitka Míková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.5.2017 05:48, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.5.2017 21:54, před 8 lety


Jan Kalousek

Dobrý den.

Tak AAA prodej zboží které si zákazník neobjednal a zahrnou ho do kupní smlouvy,načež čekají jestli si toho zákazník všimne považuje za standardní cestu prodeje.

Jan Kalousek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:34, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.