Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14695Namrzlé nástupiště

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2017, před 8 lety

Jan Skříšovský

Znění stížnosti

Dobrý den.Jmenuji se Jan Skříšovský.Ve čtvrtek 2.2.2017 jsem jel s manželkou z práce z Bohumína vlakem ve 22 51 hodin.Vystupovali jsme ve stanici Ropice zastávka ve 23 32 hodin.Nástupiště bylo namrzlé a nedostatečně posypané.Odpoledne tálo a večer mrzlo.První půlmetr nástupiště od vlaku,kde se vystupuje,nebyl posypaný vůbec.Co je nám platné,když dále od vlaku bylo nástupiště posypáno drobnými kamínky.Nebudeme přece z vlaku při vystupování skákat jako kamzíci na posypanou plochu dál od vlaku.Při vystupování napřed spadla manželka,narazila si obě kolena a já jsem spadl hned vedle,málem na ní.Kdyby to bylo na obyčejném chodníku,tak se nic moc neděje,ale málem jsme skončili pod vlakem.


Požadované řešení

Bylo by velmi vhodné,aby pro případy namrzajícího nástupiště byla obě nástupiště posypaná celá a ne jen čast směrem k zábradlí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 06:24, před 8 lety

České dráhy mají povinnost pečovat o údržbu nástupiště veřejné železniční dopravy z hlediska zajištění bezpečnosti cestujících, a nedodržení této povinnosti, jež by způsobilo škodu, by bylo možné vyhodnotit jako porušení obecné prevenční povinnosti ve smyslu občanského zákoníku § 2900.

Cestující by se mohl rovněž obrátit s podnětem na drážní inspekci, která je státní institucí a mimo jiné vykonává státní dozor na dráhách (http://www.dicr.cz/kontakty). V rámci prevence zjišťuje rovněž nedostatky ohrožující bezpečnost provozování dráhy nebo drážní dopravy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2017 17:53, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.