Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#14696Vymáhání nedoplatku za zboží, od kterého bylo do 14 dní odstoupeno a vráceno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

13 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2017, před 8 lety

Eva Hubáčková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 17. 12. 2016 jsem písemně vypověděla smlouvu o zasílání pravidelných zásilek od spol. Helvetia Apotheke a zároveň odstoupila od posledně zaslané zásilky, která mi byla doručena dne 15. 12. 2016. Učinila jsem tak ve lhůtě do 14 dní tím, že jsem ji 17. 12. 2016 spolu s výpovědí smlouvy a žádostí o vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti zaslala doporučeně zpět na adresu společnosti. Přesto mi dne 3. 2. 2017 došlo písemně upozornění na nedoplatek za fakturu č. 6737193003 ve výši 178 Kč. Prosím o rychlé vyřešení případu.

zákaznické číslo: 6737193
jméno: Eva Hubáčková


Požadované řešení

omluva, storno pohledávky, výmaz osobních údajů z databáze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 05:03, před 8 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím telefonu, je spotřebitel povinen plnit svou smluvní povinnost (zaplatit za přijaté zboží). Má však také možnost v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží od smlouvy odstoupit bez udání důvodu. V případě, že nebyl o právu na odstoupení poučen, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, ruší se závazek od počátku a smluvní strany jsou povinny vrátit si poskytnutá plnění (kupující je povinen vrátit přijaté zboží).

Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.2.2017 08:40, před 8 lety

Dobrý den,

dne 27.12.2016 jsme obdrželi zpět zásilku VS 6737193002 a na základě Vaší písemné žádosti jsme zasílání ukončili a byla jste vyřazena z databáze pro marketingové účely. Třetí zásilku na kterou Vám přišla upomínka jsme expedovali dne 18.12.2016, tedy několik dní před obdržením Vašeho dopisu.

Zásilku budeme reklamovat na České poště a odepsali jsme ji.

Neevidujeme tedy na Vás žádnou pohledávku a byla jste vyřazena z databáze pro marketingové účely.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.2.2017 23:16, před 8 lety


Eva Hubáčková

Dobrý den,

děkuji za zdárné vyřešení případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2017 09:38, před 8 lety

Dobrý den,

pokud již spotřebitelka nemá další dotazy, žádáme o uzavření,

Děkujeme

S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2017 09:48, před 8 lety

Pokud byl spor již skutečně vyřešen, žádáme spotřebitelku o uzavření případu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.2.2017 02:18, před 8 lety


Eva Hubáčková

Hodnocení: