Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#14697Špatné účtování zboží."Jogurt Holandia" v akci za 12,90 Kč v akci vůbec není.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2017, před 8 lety

Yvona Bečičková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dnešní den byl z pohledu nákupu v Penny Marketu v Jablonci nad Nisou velmi zlý pro mou osobu.
Akční zboží jogurt bílý Holandia 500 g vůbec v regálu nebyl, na můj dotaz zněla odpověď: "Když tu není, tak asi není".
Koupila jsem woolite pro barevné a tmavé prádlo - objem 2 litry. Oba mi byly účtovány za cenu 179,- Kč, přestože u nich byla udaná cena o polovinu nižší. Ve spodní části regál byly ty stejné woolity v ceně 179,- Kč za balení 4,5 l. Této sktečnosti jsem si bohužel všimla až doma a do Penny Marketu to mám poměrně daleko. Mám pocit, že v Jablonci nad Nisou tento obchod vůbec nefunguje. Navíc druhá pokladna byla otevřena až tehdy, kdy lidé svorně nadávali, že musejí stát ve frontě dlouhé víc než 10 lidí s plnými nákupními vozíky.


Produkt

Už bylo uvedeno výše. Klamné cenovky a jiná cena na kase.


Požadované řešení

Výměna zboží Woolite na barevné prádlo a tmavé prádlo v objemu 2 litry za Woolite na barevné a tmavé prádlo v objemu 4,5 l.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 05:27, před 8 lety

Pokud by podnikatel úmyslně zboží inzeroval a nezajistil ho, dopouštěl by se klamavé obchodní praktiky podle § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tyto praktiky jsou rozvedeny v příloze č. 1 k tomuto zákonu a zákon za klamavé považuje mimo jiné praktiky, pokud podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny (vábivá reklama).

Pokud se spotřebitelka domnívá, že podnikatel se takto chová a tuto klamavou praktiku používá, má možnost podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele.

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 22:20, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.