Počet nahlášených stížností: | 14 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.1.2017 jsem odeslala objednávku přes eshop a rovnou ji zaplatila převodem na účet.
24.1.2017 mi přišlo potvrzení o přijetí platby a ujištění o tom, že zboží bude připraveno k odeslání, o čemž budu informována.
26.1.2017 jsem pana Kubeše kontaktovala e-mailem s dotazem, kdy mohu zboží očekávat, bez reakce. 26.1.2017 jsem mu rovněž několikrát volala na telefonní číslo uvedené na stránkách společnosti, to však v různé denní doby nikdo nezvedal.
30.1.2017 jsem panu Kubešovi poslala další e-mail, v němž jsem mu oznámila, že vzhledem k tomu, že jsem stále neobdržela zboží ani žádnou informaci o jeho budoucím doručení, odstupuji od kupní smlouvy a žádám o zaslání uhrazené částky zpět na můj účet. Rovněž jsem pana Kubeše informovala o tom, že budu celou věc řešit právní cestou. Bohužel stále bez reakce.
1x Kleště VARIO nýtovací, děrovací (39448), 2x Průchodky kovové Lord 4 mm blistr - 1111 - stříbrná (86149), 1x Křída v tužce s kartáčkem (39067)
vrácení uhrazené částky, tj. 419 Kč
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.