Společnost


Martin Kubeš

Počet nahlášených stížností:14
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#14698Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2017, před 8 lety

Petra Píšťková

Znění stížnosti

Dne 20.1.2017 jsem odeslala objednávku přes eshop a rovnou ji zaplatila převodem na účet.
24.1.2017 mi přišlo potvrzení o přijetí platby a ujištění o tom, že zboží bude připraveno k odeslání, o čemž budu informována.
26.1.2017 jsem pana Kubeše kontaktovala e-mailem s dotazem, kdy mohu zboží očekávat, bez reakce. 26.1.2017 jsem mu rovněž několikrát volala na telefonní číslo uvedené na stránkách společnosti, to však v různé denní doby nikdo nezvedal.
30.1.2017 jsem panu Kubešovi poslala další e-mail, v němž jsem mu oznámila, že vzhledem k tomu, že jsem stále neobdržela zboží ani žádnou informaci o jeho budoucím doručení, odstupuji od kupní smlouvy a žádám o zaslání uhrazené částky zpět na můj účet. Rovněž jsem pana Kubeše informovala o tom, že budu celou věc řešit právní cestou. Bohužel stále bez reakce.


Produkt

1x Kleště VARIO nýtovací, děrovací (39448), 2x Průchodky kovové Lord 4 mm blistr - 1111 - stříbrná (86149), 1x Křída v tužce s kartáčkem (39067)


Požadované řešení

vrácení uhrazené částky, tj. 419 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.2.2017 05:08, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 09:18, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.