Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.10.2016 mi byl doručen Iphone4, kde se během používaní vyskytly problémy( nešly příchozí a odchozí hovory, připojení na internet byl chabý atd), mobil jsme reklamovali. 10.11.2016 nám byl zaslán email s převzetím reklamace, 22.11.2016 byla reklama uznána a mobil ještě tentýž den poslán poštou.
Mobil bohužel opětovně měl ten samý problém, tudíž jsme reklamovali znova 20.12.2016 reklamace byla přijata, 10.1.2017 reklamace vyřízena ZÁPORNĚ a do dnešního dne mobil nemáme.
Kontaktování firmy telefonicky je nemožné, jelikož telefon nevyzvání a okamžitě se vypne.
Tudíž jsem kontaktovala firmu emailem 26.1.2016 a žádalo odstoupení od smlouvy s vyplněným formulářem. Toto mi bylo zamítnuto z důvodu:
odstoupení od smlouvy není možné provést, neboť na něj nevzniká nárok. Vaše reklamace byla přijata 20.12 a dne 10.1. nebyla uznána z důvodu, že se po opakovaných testech závady neprojevily.
Nebylo tedy co opravit a nezahájila se servisní oprava. Tudíž neběžela zákonná 30denní lhůta.????
Nemám do dnešního dne ani mobil ani peníze.
Již jsem podala oznámení na ČOI za nekalé praktity této firmy a hodlám oslovit televizi, je vidět, že těchto stížností je více.
Iphone4
navrácení peněz
|
Tweet |
Reklamace je vyřízena rovněž oznámením prodejce o jejím zamítnutí, v zákonem stanovené lhůtě, avšak v takovém případě musí být neopravený telefon ve stavu, ve kterém byl předán spotřebitelem k reklamaci připraven k vyzvednutí pro zákazníka na prodejně, popřípadě není-li to možné či bylo-li tak dohodnuto, v zákonem stanovené lhůtě odeslán prokazatelně spotřebiteli zpět na uvedenou adresu.
V případě, že prodávající věc při vyřizování reklamace poškodí nebo dokonce nevrátí, je možné po něm požadovat náhradu škody dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku, a to buď uvedením v původní stav či formou finanční kompenzace.
Doporučujeme proto prodávajícího prokazatelně vyzvat k vydání zboží se stanovením dodatečné lhůty a nedojde-li v této době k vrácení zboží, uplatnit žádost o náhradu škody na převzaté věci.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nepodařilo-li se spotřebitelce s podnikatelem domluvit na smírném řešení sporu, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.