Společnost


Central Import s.r.o.

Počet nahlášených stížností:50
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#14718Reklamace Iphone4

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 8 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2017, před 8 lety

Ludmila Morrison

Znění stížnosti

Dne 5.10.2016 mi byl doručen Iphone4, kde se během používaní vyskytly problémy( nešly příchozí a odchozí hovory, připojení na internet byl chabý atd), mobil jsme reklamovali. 10.11.2016 nám byl zaslán email s převzetím reklamace, 22.11.2016 byla reklama uznána a mobil ještě tentýž den poslán poštou.
Mobil bohužel opětovně měl ten samý problém, tudíž jsme reklamovali znova 20.12.2016 reklamace byla přijata, 10.1.2017 reklamace vyřízena ZÁPORNĚ a do dnešního dne mobil nemáme.
Kontaktování firmy telefonicky je nemožné, jelikož telefon nevyzvání a okamžitě se vypne.
Tudíž jsem kontaktovala firmu emailem 26.1.2016 a žádalo odstoupení od smlouvy s vyplněným formulářem. Toto mi bylo zamítnuto z důvodu:
odstoupení od smlouvy není možné provést, neboť na něj nevzniká nárok. Vaše reklamace byla přijata 20.12 a dne 10.1. nebyla uznána z důvodu, že se po opakovaných testech závady neprojevily.
Nebylo tedy co opravit a nezahájila se servisní oprava. Tudíž neběžela zákonná 30denní lhůta.????

Nemám do dnešního dne ani mobil ani peníze.

Již jsem podala oznámení na ČOI za nekalé praktity této firmy a hodlám oslovit televizi, je vidět, že těchto stížností je více.


Produkt

Iphone4


Požadované řešení

navrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2017 08:58, před 8 lety

Reklamace je vyřízena rovněž oznámením prodejce o jejím zamítnutí, v zákonem stanovené lhůtě, avšak v takovém případě musí být neopravený telefon ve stavu, ve kterém byl předán spotřebitelem k reklamaci připraven k vyzvednutí pro zákazníka na prodejně, popřípadě není-li to možné či bylo-li tak dohodnuto, v zákonem stanovené lhůtě odeslán prokazatelně spotřebiteli zpět na uvedenou adresu.

V případě, že prodávající věc při vyřizování reklamace poškodí nebo dokonce nevrátí, je možné po něm požadovat náhradu škody dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku, a to buď uvedením v původní stav či formou finanční kompenzace.

Doporučujeme proto prodávajícího prokazatelně vyzvat k vydání zboží se stanovením dodatečné lhůty a nedojde-li v této době k vrácení zboží, uplatnit žádost o náhradu škody na převzaté věci.

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nepodařilo-li se spotřebitelce s podnikatelem domluvit na smírném řešení sporu, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů pří České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2017 16:59, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.