Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Od 19.9.2016 mám objednané zboží č.obj. 100383400 / organizér na cesty/, přesto, že jsem již urgovala, dosud mi zboží nepřišlo a ani žádná reakce.
Organizér na cesty PID 39178, 1 ks, obj.č. 100383400
chci své zboží, které je zaplacené
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Vážená paní Ostrčilová,
velmi nás mrzí, že Vám objednávka nedorazila. Balíček se pravděpodobně ztratil při cestě k Vám. Žádná urgence nám od Vás však neobdrželi, proto jsme nevěděli, že máte se svoji objednávkou tyto potíže. Nyní Vám tedy zasíláme reklamační formulář, který si prosím vyplňte. Reklamaci vyřešíme k Vaší spokojenosti.
Přeji Vám hezký den,
S pozdravem
Bára Libotovská
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
snažila jsem se reklamaci vyřešit, ale bohužel mi žádný reklamační formulář nepřišel.
Zkoušela jsem vyplnit reklamaci přes webové stránky společnosti, ale neúspěšně.Jelikož je jim známo, že mi zboží nedorazilo, tudíž jim musí chybět doklad o převzeti , tak nevím pročč se dokola musíme domlouvat na nějaké administrativě o reklamaci.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Vážená paní Ostrčilová,
reklamační formulář jsme Vám zasílali dne 8.2.2017 a tentýž den jste nám na náš email odpověděla, že Vám reklamaci nelze vyplnit. Dne 9.2.2017 jsme se Vás dotazovali, jak byste si přála reklamaci řešit a nabídli jsme Vám dvě možnosti řešení. Na tento email nám nedorazila odpověď, pouze Vaše hodnocení dané odpovědi. Jak byste si prosím reklamaci přála řešit. Chcete zásilku zaslat znovu nebo vrátit peníze?
Přeji Vám pěkný den,
Bára Libotovská
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
prosím o zaslání zboží znovu.
Děkuji
Iveta Ostrčilová
Vážená paní Ostrčilová,
zboží Vám bude znovu zasláno. O odeslání zboží Vás budeme informovat prostřednictvím emailové zprávy.
Omlouváme se za způsobené komplikace a přejeme hezký den.
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, 11.5.2017 mi bylo mailem sděleno, že zásilka je opět na cestě a její doručení by mělo být od 21.5. do 10.6.2017, tak jsem bohužel nic nedostala, mám za to , že tato společnost je neseriózní a vždy vyčkává , kdo déle vydrží se o zboží dožadovat.Je mnoho lidí, kteří jsou na tom podobně jako já, těch negativních recencí je opravdu až moc.Všem chodí úplně stejné odpovědi a omluvy, že se zásilka zřejmě ztratila po cestě, nějak se jim pořád ztrácí zboží při dodání, což je velmi divné.
Děkuji a jsem s pozdravem
Iveta Ostrčilová
Nyní dáváme prostor společnosti, aby se k případu vyjádřila.
Vážená paní Ostrčilová,
jelikož s Vámi řešíme Vaši situaci také prostřednictvím zákaznické komunikace naší nákupní galerie, napsali jsme Vám naše vyjádření a návrh reklamace v této komunikaci.
S pozdravem
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, bohužel žádná změna, pořád se zboží při dopravě ztrácí a mohou za to dopravci.Nechápu jak mohou takhle lidi podvádět, nejsem sama což vím na 100%.Odkazují se na kladné recenze na Heuréce, ale jsou i jiné diskuze, kde bohužel stejné příběhy.Napsala jsem si o zaslání peněz zpět.Jakmile napíšete recenzi na jejich stránky, tak ty špatné okamžitě smažou, což je ukázkový příklad, že jsou neseriózní.
S pozdravem
Iveta Ostrčilová
Dobrý den,
Vaši reklamaci jsme vyřídili vrácením peněz. Žádnou recenzi ve Vašem účtu na našich stránkách neevidujeme.
S pozdravem
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
úspěšně vyřízeno, peníze mi byly poslány na účet a zboží bohužel se pořád zřejmě ztrácelo.Děkuji za Vaší ochotu a součinnost , nešlo o velké peníze, ale je nás více a stejný problém.Spoléhají, že lidé to vzdají.
Děkuji za pomoc
Iveta Ostrčilová