Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 12.2.2013 jsme přes slevový portál, zakoupili slevový poukaz na TRVALOU EPILACI přístrojem E-LIGHT – 5 ošetření za cenu 1999,-Kč.
Po absolvování celého procesu se nedostavil očekávaný a deklarovaný efekt, který byl uveden a to, že je to EPILACE TRVALÁ.
Výsledek je takový, že na ošetřovaných partiích těla, rostou chloupky stále ve stejné míře jako před ošetřením, nenastal zde žádný viditelný efekt, pro který jsme výše zmíněný proces podstoupili.
Po osobní návštěvě v salonu, nám bylo řečeno, že by se mohlo jednat o nějakou zvýšenou hladinu hormonů v těle. Na tuto skutečnost jsme nebyli předem upozorněni, jinak bychom tento celý proces neabsolvovali a ušetřili bychom čas a peníze. V kontraindikacích na stránkách příslušného salonu o tom není také nic zmíněno, ani žádné byť malé upozornění na tuto skutečnost. Přitom po druhé návštěvě to vypadalo, že by se efekt mohl dostavit, ale byla to pouhá domněnka.
Tímto nebyla dodržena deklarovaná TRVALÁ EPILACE. Již jsme navštívili i lékaře endokrinologa a vše je v pořádku, aby nám nemohlo být vyčítáno, že nechceme navštívit lékaře, i když na to nemají právo posílat zákazníka k lékaři.
Nedodržení deklarovaného účinku zakoupené služby, pokud by byl znatelný nějaký výsledek, nebylo by čeho se domáhat. Nechceme vracet peníze za něco co funguje, ale pokud je výsledek nula, tak je nasnadě žádat navrácení peněz. Podle mě je název TRVALÁ EPILACE, ÚPLNÉ ODSTRANĚNÍ
Jako způsob vyřízení reklamace, žádáme o uhrazení plné částky, kterou jsme zaplatili, tedy 1999,- Korun českých. Nežádáme navrácení cestovních nákladů, ale pouze investice do něčeho co nefunguje ať už z jakéhokoli důvodu.
|
Tweet |
V případě, že je poskytována služba, které deklaruje určité výsledky jejího využití, je poskytovatel odpovědný za případné nedostatky. Dle nám dostupných informací byly nedostatky vytčeny ihned po tom, co se projevily. Zároveň odůvodnění poskytovatele bylo údajně lékařem vyvráceno. Z výše uvedených důvodů se může spotřebitel domáhat přiměřené slevy z ceny služby.
Společnost LADY Linie 1 s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.