Společnost


E-AGEO.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#14720Nedodání zboží, nekomunikace obchodu se zákazníkem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 26 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.02.2017, před 8 lety

Eva Libánská

Znění stížnosti

Zboží objednáno před týdnem, zaplaceno, mailem jen automatické potvrzení objednávky, i přes domluvený termín dodání zboží zatím nedorazilo. Naprosto tristní je komunikace, uvedená čísla nelze použít, nikdo nezvedá, obchod nekomunikuje. Neprofesionální přístup, NEDOPORUČUJI!!!


Produkt

Nekomunikace se zákazníkem, lživá reklama, obchod podává nepravdivé informace o svých službách. Uvedená čísla kontaktu s firmou nejsou funkční, nikdo nezvedá ani v uvedené pracovní době.


Požadované řešení

Komunikace se zákazníkem, vysvětlení prodlení, vyjasnění situace. Neuvádět lživé informace na webu a nepravdivou reklamu (lži typu - dodání ještě ve stejný den, vstřícná zákaznická podpora!)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2017 11:25, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.2.2017 12:18, před 8 lety

Dobrý den. V okamžiku objednávky ještě před jejím potvrzením Vždy ukazujeme předběžný termín dodání na několika stránkách. Jak u samotného produktu, tak v košíku a ještě v souhrnu objednávky. Objednávka byla provedena 31.1.2017 a předběžný termín byl uveden 6.2.2017. Důvodem tohoto termínu je skutečnost, že někteří výrobci na začátku roku změnili produktové řady a aktualizují nabídku produktů. Zákazníkům, kterých se toto týká jsme rozeslali informační mail o případných zpožděních v objednávce a možnostech řešení. Na Vaši adresu byl tento informační mail odeslán 7.2.2017 v 00:18:02 hodin.

Zkontrolovali jsme všechny maily na zákaznické podpoře a žádný mail z adresy, kterou jste uvedla v objednávce, ani týkající se objednávky s Vaším číslem jsme nikdy neobdrželi. Naše zákaznická linka je v provozu od pondělí do pátku od 10 do 18 h a v této době s ní lze komunikovat telefonicky. V případě nedostupnosti operátoři komunikují se zákazníky, kteří se dovolali před Vámi.

V současné chvíli je Vaše objednávka již expedovaná a předaná přepravní službě DPD k doručení.

Děkujeme za pochopení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
9.2.2017 12:59, před 8 lety


Eva Libánská

Dobrý den,
po provedení objednávky a zaplacení jsem obdržela v 31. ledna 2017 14:59 Automatické potvrzení přijetí objednávky 150906 na ageo.cz.
Na vaši zákaznickou linku jsem volala 26 krát, můžete najít zmeškané hovory z mého čísla ve vašem výpisu volání, pokud jsem volala na uvedené mobilní číslo. Na pevné lince bylo obsazeno, nebo nikdo telefon nezvedl ani v uvedené pracovní době 10 - 18h.
K dnešnímu dni jsem neobdržela žádnou informaci o produktových změnách od vašich dodavatelů, který uvádíte v textu, že mail byl zaslán 7.2.2017 v 00:18:02 hodin, jsem opravdu do této chvíle NEOBDRŽELA.

Pokud je stav objednávky postoupen přepravci, budu zásilku očekávat, zatím jsem nedostala od dopravce žádnou informaci o doručení, vycházím jen z vaší odpovědi na vasestiznosti.cz. Kterým tímto děkuji za zprostředkování kontaktu se společností AGEO, jinak bych žádné vysvětlení od společnosti neměla.

S přáním hezkého dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:41, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.