Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, dne 7.12.16 jsem žádal o změnu stávajícího tarifu. Do nového tarifu jsem žádal o převod dalších tří tel. čísel včetně mého. V jednom formuláři chybělo doplněné č. OP, čehož jsme si nevšiml já ani Váš zaměstnanec. Na druhém formuláři se měly převést dvě tel. č., bohužel Váš zaměstnanec nevěděl, že tato transakce není možná. Dne 30.12.16 bylo převedeno jen t. č. 603 324 043 a zároveň mi přišla SMS, že chybí ve smlouvě u jednoho převádějícího č. OP. Teprve 6.2. 17 po spojení s operátorem jsem se dozvěděl, že t.č.(723 343 466),které bylo pod t.č. 603 324 043, nebylo převedeno. Má stížnost se zakládá na logickém úsudku o nenaplnění 100% závazku smlouvy, přičemž platím plnou částku.
Rodinný tarif Red+ č. sml. 1-41292220591 0 (pro t. č. 777 615 083)
Finanční vyrovnání za neplnění služeb nebo zvýhodnění služeb.
|
Tweet |
Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud tedy byla mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti uzavřena smlouva (změna smlouvy) za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Hezký den, pane Horáku,
je mi líto, jestli při změně majitele došlo k nesrovnalostem.
Pokud nesouhlasíte s naším postupem nebo Vyúčtováním, máte právo podat reklamaci. Můžete to udělat přes Reklamační formulář, který najdete na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/.
Kolegové vše prověří a nejpozději do 30 dní vám napíší výsledek.
S pozdravem
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.