Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#14727Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 25 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.02.2017, před 8 lety

Dmitrij Kurandin

Znění stížnosti

Zakoupil jsem v CZC.cz dotykový monitor + pojištění. http://joxi.ru/EA4zzE6fwX9ORm.png
Na webu bylo deklarováno, že je ideální pro Windows 8 v domnění, že je vhodný pro aktuální Windows 10.
Monitor jsem poslal do doporučeného servisu, de mi po první reklamaci vyměnili obrazovku, po druhé mi reklamaci zamítli a potřetí mi vyměnili za nový monitor.
Obrátil jsem se na podporu výrobce, kde jsem se dozvěděl, že tento model není podporovaný Windows 10 a že tuto skutečnost prodejci a servis ví.
Napsal jsem přes email o odstoupení od smlouvy, kde mě po týdnu zamítli.
Teď jsem odeslal písemně odstoupení od smlouvy a zároveň jsem jim odeslal ten nový monitor dodaný servisem.
Na dopis mi napsali zamítavý email:
Popis vlastností u produktu na webu splňuje všechny podmínky pro českou legislativu. Z podstaty věci nelze u produktů psát co všechno „neumí“, ale vždy se píše co „umí“. U tohoto produktu nikde neuvádíme, že by uměl pracovat s win10 a proto bohužel nelze uznat nárok na odstoupení od kupní smlouvy z důvodů, které uvádíte.


Produkt

MON LED 23", HP EliteDisplay S230tm


Požadované řešení

vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2017 04:50, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2017 18:21, před 8 lety

Dobrý den.
Opět musím zopakovat již několikrát zmíněné. U monitoru nebylo nikde uváděno, že podporuje, nebo bude podporovat Win10. Bylo uvedeny přesné informace o kompatibilitách operačních systémů. Z toho důvodu bohužel nemohu uznat nárok na odstoupení od kupní smlouvy
S pozdravem
Novosad Milan
Vedoucí reklamačního oddělení

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.2.2017 18:34, před 8 lety


Dmitrij Kurandin

Prosím o komentář, jak mám dále postupovat pro vrácení zaplacené kupní ceny. Dále, zboží jsem obchodníkovi vrátil, ten mi ho odeslal zpět. Já jsem si ho z důvodu dodání na nesprávnou adresu od kurýra nevyzvedl. Mám zboží znovu zaslat prodejci?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2017 13:36, před 8 lety

Prodávající odpovídá spotřebiteli, že věc má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li takové ujednání, vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží na základě reklamy jimi prováděné. Na webových stránkách společnosti, na kterých je publikována nabídka produktu (https://www.czc.cz/hp-elitedisplay-s230tm-led-monitor-23/157064/produkt) není výslovně zmíněno, že výrobek podporuje pouze software Windows 8. Je zde pouze uvedeno, že je "ideální pro ovládání Windows 8" a že "monitor je ideální pro nejnovější operační systém Windows 8". V přiloženém souboru ke stažení "Data sheet" je uvedeno, že je výrobek certifikován pro Windows 8 a použitelný pro práci s Windows 7 (tento dokument je navíc v anglickém jazyce, který nemusí být pro část českých spotřebitelů srozumitelný).

Jelikož v daném případě chybí informace, že je výrobek možné používat pouze se systémem Windows 8 ("monitor je ideální ..." nikoliv určen pro) nebo Windows 7, jsme toho názoru, že se spotřebitel skutečně mohl domnívat o vhodnosti výrobku pro daný účel jeho použití. Nemá-li věc vlastnosti, které mohl spotřebitel očekávat na základě reklamy, je věc vadná a spotřebitel může žádat nápravu. Není-li možné vadu napravit opravou nebo výměnou věci, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit.

Pokud společnost odstoupení od smlouvy nehodlá akceptovat, bude se spotřebitel muset svého práva domáhat soudní cestou, případně může využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.2.2017 20:28, před 8 lety

Dobrý den pane Kurandin.

Vzhledem k tomu, že tento model byl vyráběn od 2014 , kdy Windows 10 nebyl ještě vydán (W10 vyšel 29.července 2015), výrobce podporu ani uvádět nemohl a nelze automaticky předpokládat, že ji v budoucnu mít bude.

Dle dostupného manuálu, který je i součástí balení je tento produkt určen jen pro Window 7 a 8 .

e-manuál je dostupný na http://h20565.www2.hp.com/hpsc/doc/public/display?sp4ts.oid=5444590&docLocale=cs_CZ&docId=emr_na-c04295644.

Je mi líto, ale odstoupení od kupní smlouvy podle nás nevznikl nárok.

Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.2.2017 21:12, před 8 lety


Dmitrij Kurandin

Dávno vyrobený hardware mívá doporu různých systému. Mám osobní zkušenost s grafickými kartami, taiskarnami apod. Prodejce a srevis předem věděli o nekompatibilitě s Windos 10 a zatajil to (jinak by neprodal). Možná za to může i výrobce, ale to si ma prodejce vyrikat s prodejcem sám a ne přenášet problém na běžného spotřebitele. Prosím o komentář, jak mám dále postupovat pro vrácení zaplacené kupní ceny. Dále, zboží jsem obchodníkovi vrátil, ten mi ho odeslal zpět. Já jsem si ho z důvodu dodání na nesprávnou adresu od kurýra nevyzvedl. Mám zboží znovu zaslat prodejci?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2017 12:21, před 8 lety

Bylo-li odstoupeno od smlouvy, mají smluvní strany povinnost vrátit si poskytnutá plnění. Pokud však nebylo odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího akceptováno, bude vhodné si ponechat věc prozatím u sebe. Neakceptuje-li prodávající odstoupení od smlouvy dobrovolně, bude se spotřebitel muset domáhat svého práva soudní cestou nebo může také vyzkoušet mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 11:35, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.